Ktm Exc-f 350 koneremppa

Kyselisin onko muilla kokemuksia/tietoa tuollaisen 2012 vuoden 350 ruiskunelarin konerempasta, omalla pyörälläni on nyt ajettu n.160h eikä kuulemma ole vielä konetta avattu, myyjä sanoi että voi ihan hyvin ajaa reilu 200h avaamatta kun vain venttiilin välyksiä tarkistelee, ja silloinkin vain tarttis vain mäntä vaihtaa, mitä olette mieltä? Kotarin oma huoltoohjelman mukaan eka koneremppa (mäntä, kiertokanki ja laakerit) pitäis muka tehdä 105h kohdalla. Tosin ei tuo kone nyt kai kauhean kovilla ole enska ajossa. Mutta kertokaa oma näkemyksenne mikä ois hyvä tunti määrä tehdä koneremppaa ja riittääkö männän vaihto?

Foorumit

vm. 2011 350 sx-f konerempan tein 100h. kohdalla ja uusia osia laitoin petilaakerit, mäntä, nokkaketju ja koneen tiivisteet ja stefat.
Kiertokangen uusiminen olisi ollut turhaa.

Kysyn kun itsellä sama remontti kohta edessä että miten päädyit johtopäätökseen että veivin uusiminen olisi ollut turhaa?

Eikös toi vaihtoväli ole sielä manuaalissa niin kuin laitoit 105h, näin vältyt suuremmilta murheilta.