KTM EXC 200 -01 PYÖRÄNLAAKERIT?

Kirjoittaja: KIMMO HEINONENMoi!

Kertokaahan miten saan pyöränlaakerit kestämään? Olen ajanut etupyötänlaakereilla n. 10h crossia ja ne on jo melkein jumissa, takapyötänlaakeri jumissa myös. Laakerit oli KTM alkuperäisosaan. Puhtaana olen pyörän pitänyt ja rasvannut laakerit joka ajokerran jälkeen. Eikö nää kestä muta-ajelua syksyllä?

Kirjoittaja: Marko Vahteri+ taakse tietysti laakerin lukitus sokka.

Edit- toiminto omille viesteille olisi kova sana tälle keskustelupalstalle.

Kirjoittaja: Teemu KaijansinkkoOT: Satuin ajattelemaan täysin samaa ku avasin tän topikin ; )

Kirjoittaja: Pekka RekolaNime ommoo, sarja kerrallaan jotta holkitkin on uudet vasten suojakumeja, säilyy tiiveys. Mulla ainakin ruoho? oli syönyt alumiiniholkeista millin halkaisijasta tunneilla 120h. Ei silti ei ne laakerit vielä loppu ollu, mutta aavistus väljää, ja uudet ei kumminkaan olis kestäneet kuin hetken tuon tiiveysongelman takia.
Tietoisesti olen aina painepesurilla välttänyt suihkuttamasta suoraan laakereille / stefoihin. ....etulaakerit toimii edelleen, eikä väljää ole. 160h

Kirjoittaja: JANNE TUOMIKannattaa uusia koko sarja aina kerralla. Sarja sisältää laakerit,stefat,holkit ja keskiholkin.Hintaa oli jotain 30e/pyörä.

Kirjoittaja: Jarkko Hyvärinenmikseihän noissa muuten ole suojattuja lakruja?

Kirjoittaja: Marko VahteriJos pyörän mutterit vedetään liian tiukalla, niin laakereiden välissä oleva holkki saattaa lytistyä. Tämä vähentaa laakerien ikää dramaattisesti. Noi korjaus satsit hyviä ja edullisia. Taakse muistaakseni karvan alle 30*eur* ja eteen alta 40*eur*. Sarjaan kuuluu kaikki hilut.

Esim. taakse kuvan osat:

http://tinyurl.com/yc9xpp