Ktm exc 125cc ja 250cc exc 4t
Kirjoittaja: Henri RissanenEli kun tässä kuukauden sisällä hankin luultavasti pyörän
Ja nuo ois vaihtoehtoina Niin kumpi kannattas ottaa kun pyörällä ajettas montulla sekä metsässä?
Mitenkähän toi 250cc käyttäytyy montulla..Mitenkäs esim kiihtyvyys kun viimeksi kun kysyin niin siellä tuli kommentteja että juosten pääsee kovemmin niin ei tollanen kovin hyvää kuvausta anna..Jääkö toi 250cc esim 125cc lähössä
Piikki kylläkin häviää väännössä sehän on selvää..
Onko toi 250cc kilpailukykynen muuten kun se kiinnostas enemmän pyöränä ostaa kun toi piikki mutta en ole vielä päättäny..
125cc Ktm exc siinä on ilman ahistimija jotain 36 hv joten Haluaisin vielä Sirkulta varmistaa kun jäi epäselväksi paljonko tossa 250cc 4t on ilman ahistimija hevosvoimia onko se 29hv?..Vakiona siinähän o 11kw tehoo Kuulem..
Kiitos taas kerran..
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: Pentti RaittilaAnssi toi hyvin esille oleellisen asian "Rannikon setä pieksi"... niin luulenpa, että Rannikon setä pieksee 70-luvun pyörällä suuren osan näistä tämän vuoden peleillä ajelevista. Joten kai se ajaminen opitaan jossain muualla kuin näissä nettijutuissa. No mukaviahan ne on nämäkin. terv. Pappa
Kirjoittaja: Jukka UronenKeskustelu?Mitä tässä oon lukenut KTM 250 4:Tahtisista.Mulla on käytössä K.o Laite
Toimii kun junan vessa.Voi ajaa peruskierroksilla,Ja tai ja jos haluaa ajaa agresiimmin.Voi ajaa niin,kuin Kakstahtisella.Toimii Paino 103/Pituus 187.On mun Mitat.
Kirjoittaja: Jussi PennaEn itsekkään luottaisi master testien mittauksiin aivan 100% kun on painovirhe paholainen niissä vaikuttanut jonkin verran.. Mutta onkos siitä kenelläkään parempaa tietoa, että tuleeko se toisen sukupolven 250 4t kone kotarilta jo ensi vuoden malleihin.
Kirjoittaja: Henri RissanenJoo voisitko kertoo tosta Hondan 250cc cr sitten jos sekin o hyvä..
Niin mitenkäs tolla sujus ajaminen metässä vaikka ihan hyvin varmaan pitää toikin lisätä listalle ja käydä kattoo..
Kirjoittaja: Jussi PennaJa eikös kotarilta tule 2005 vuodeksi täysin uusi 250 4t kone? Joka luultavasti tulee olemaan japsi koneiden kanssa tasoissa. Silti noista kahesta ottasin ton 250 4t:n. Ittellä nyt 125 exc.
Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOOsta henri se Bike
Kirjoittaja: TOMMI TERVOEmmä tiiä kuin kovia te ootte juoksemaan, mut mä EN pääsis 250cc nelari kotarista ohi juoksemalla. Ainakaan tietääkseni. Mut se on varmaan ihan hyvä mettäpyörä, ainakin kevyehkölle kuskille.
Mut sitä masterenduro testiä mä en pitäis mitenkään kovin luotettavana testinä. Siinähän oli jotenkin ihan stetsonista vedetyn kuuloisia ne kierrosajat. Siis esim 125 2-T pyörät oli järjestään 10-15s nopeempia kuin 250 2-T. Siis jollain alle 3min krossiratakierroksella. Jotenki tuntu mahottomilta ne kierrosajat. Tai sit mä oon tulkinnu sitä juttua jotenki väärin.
Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOJoo joo, siis 29hv ilman kuristimia, muistaakseni mulla luki -02:n otteessa 8kw. Biken testissä oli mitatut arvot takapyörältä ja muistaakseni nelarissa oli 26.7 hv, piikissä 28-29.
Olen kyllä kuullut parjattavan ettei se pehmeässä hiekassa jaksaisi mennä, on se vaan kumma että sellasella on enskassa kuitenkin B:n noustu. Mutta vaivaa se kuule sama ongelma kaikkia pikkuisia, isot maansiirtokoneet on sitten asia erikseen...
Siitä alaväännöstä on kuitenkin esim. upottavassa paikassa se hyöty, että voipi ajaa isommalla vaihteella jolloin meno on tasaisempaa, eikä juutu niin herkästi. Piikillä kun jodut ajamaan kovemmilla kierroksilla kierrosherkemmällä koneella, niin pattisessa spoorimutkassa ajosta voi tulla koneen ryntäilyjen tähden turhan nykivää tai takapää kietoa suokasvustoa kerrksen ympärillensä.
No, makuasia. Itse en pidä 2T:ssä oikein mistään piirteestä.
Kirjoittaja: Anssi LehtinenRannikon setä pieksi meitsin krossiradalla muistaakseni XR400:lla kun meitsi ajoi 520 SX:llä. Se ei kuitenkaan tarkoita, että kyseinen peli olisi varsinaisesti sopiva kisakäyttöön. Samoin B-luokkaan voi enskassa varmaan nousta vaikka kuristetulla piikillä jos on kuski puikoissa.
Totuus on se, että KTM:n 250cc nelari (siis se, jota löytyy kaupasta) jää tehoissa japsi-250-4t-pyörille huimasti, ja painaakin melkoisesti enemmän. Johonkin tarkoitukseen se saattaa olla sopiva pyörä, mutta ei krossiradalle. Aika säätäjä saa olla piikkiä ohjastamassa jos toi KTM ei jää lähtösuoralla ainakin kymmentä metriä.