KTM 540 SXC-99

Kirjoittaja: Petri LindholmHei auttakaa mistä löytäisin purkuosia kyseiseen pyörään, lohkot pytyn tai koko koneen tuli vevi läpi ja täystuho.
Suomen maan purkamoista ei yksikään kyennyt auttamaan,joten olisin erittäin onnelinen pienestäkin toivon kipinään johtavasta vinkistä.
Kiitos jo etukäteen.
Petri Lindholm 0400-241435

Kirjoittaja: Petri LindholmPALJON KIITOKSIA 18 PURKAMOA!

Kirjoittaja: Yki KaisaloTällainen käytettyjen osien paikka tuli vastaan netissä surffaillessa: http://bike-breakers.info/web_pages/Forms/I_F_Road.htm.

Muistan nähneeni netissä sivun, jossa on lista KTM second hand parts ostopaikoista, mutta en nyt löytänyt sitä (vai oliko se vain toive ajattelua?). Uusille osille netistä kyllä myyjiä löytyy. Varsinkin USA:ssa sijaitsevilla hinnat näyttää varsin edullisilta. En tiedä myyvätkö ulkomaille. Jossain aikaisemmassa keskustelussa oli maininta, että "Saksasta saa tilattua lohkoja", mutta ei ollut netti osoitetta.

Jos löydät hyvän KTM:n käytettyjen tai uusien osien kauppapaikan, niin laita tietoa jakoon.

Kirjoittaja: taivalmaa jannemulla samanlainen 98 ja sama vika jos saat jostakin osia ja jää ylimääräistä niin olen valmis ostamaan. uusilla osilla maksaa tosi paljon. mulla petti mäntä ja sen johdosta veivi läpi lohkosta.

Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOKun tuli oikein tarvettakin, niin pistin tonne Ykin antamalle brittein purkamokyselyyn haun. Kerron viikon sisaan nappasiko vai jainko vastauksetta.

Onkos taalla kukaan muu loytanyt tuolta mitaan? Myoskin linkkeja ENGLANTIA ymmartaviin/puhuviin purkaamoihin, joissa olisi TM-osaa saisi pistaa tanne tai vaikka mulle maililla. Hollannissa ei tunnu olevan (jos jostain loytaisi saisi varmaan ostaa halvalla pois koko varaston...).

::::::::Sirkku

Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOTama nyt voi olla vain toivon kipina, mutta kannattanee yrittaa.

www.cars-parts.nl sivustolla on kaikki hollannin jarjestaytyneet (eika siella i.a. muuta oikeastaan olekaan) purkamot.

Kun loydat sivuilta sanat "demontage" ja "moto"-jotakin, niin klikkaa sielta.
Saattoi olla viela jokin mutka ennen kuin tulee sivullinen/useampi mopopurkamoyhteystietoja.

Ainakin autopuolella porukka lahes jarjestaan puhuu/ainakin yrittaa englantia
ja yleensa osat saa maksamalla etukateen tilille. Jos tulee tenkkapoo tai haluat varmistaa asian (esim. sattuisinko tietamaan firman luotettavuudesta), niin voit laittaa mulle mailia.

Ehkapa Kees voisi auttaa myos?

:::::::::Sirkku