ktm 525 käynistys
13.11.2008 - 18:33
|
Kirjoittaja: sami riihijärvimiten pyörän saa parhaiten käyntiin kylmänä ja kuumana? mikä on paras tekniikka siihen? eka nelari ktm mulle ja tuntuu et aika vaikee laittaa käyntii mut ehkä väärä tekniikka mulla=)
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: VILLE KOIKKALAINENMeillä ainakin husse lähtee hyvin käyntiin kun kallistaa vasemmalle kyljelle ja nostaa pystyyn. Ja kaasuun ei parane koskea, se ei lähe sitten millään käyntiin.
Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOAinakin kylmällä kelillä kantsii joka nelarissa kyllä muutama huikka antaa ensin kiihdytyspumpulla, sitten ed. ohjeiden mukaan. Eli ennen potkua annettujen huikkien jälkeen ei kaasuun enää kosketa. Siirrä vaikka kämmen koonaan pois kaasulta ettei käy vahinko. Itse ajoin vain 1,5v. 2T:llä välissä ja nelariin palattuani alkuun varmaan joka toinen kerta menin kastelemaan koneen kaasua räpeltämällä.
Kirjoittaja: timo jussilainenkylmänä vedä ryyppy päälle. älä koske kaasuun, pari potkua pitäs pamahtaa.
omassa otan ryypyn pois melkein heti kun käynnistyy.
kuumana alä koske kaasuun 1 tai 2 kunnon potkua pitäs lähtee.
potkase alas asti kunnolla ,älä ikinä litkuta kaasu,kaasarissa on kiihdytys pumppu joka lappaa bensaa aina kun käännät kahvaa.
jos ei lähde kunnolla käyntiin säädä ventiilit, putsaa kaasari ja vaihda tulppa ja tulpan hattu.
äläkkä kirista kejuja liian kireelle.