ktm 380
3.11.2003 - 14:26
|
Kirjoittaja: PETRI NIEMIKKOkaverini pyysi kysymään tämän palstan kautta olisiko jollain tietoa onko ktm 380cc jotain perus vikoja?kaverini on katsellut tuollaista pyörää ja ihmetteli kun hinnat on ollut ihmeen alhaiset.vuosimalli on jossain 2000 luvun paikkeilla.tarkempaa en tiedä.jos joku tietää niin olisi kiva jos kertoisi meillekin!!
T : Peppi
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: Tero ViitanenItse vähän ihmettelen tota anssin kommenttia. mulla oli tollanen pyörä pari vuotta ja mun mielestä se on edelleen yks parhaita pyöriä mitä oon ajanu! Ketterä(sama runko kun puolikkaassa) ajaa ja voimaa just sopivasti, ei niin raaka kun viissatanen mutta selkeesti tehokkaampi kun puolikas. Ei koskaan ollu mitään ongelmia tekniikan kanssa, ei muuta kun ajo vaan. Tietysti vaikuttaa kuskin kokokin mutta ainakin tälläselle isokokoiselle nappi valinta, ei kyllä sovellu velliranteille!!
Kirjoittaja: Mikko EerolaEnsinnäkin aivan käsittämättömän tukeva ja mahtava ajaa. Ketterä runko, hieman enemmän hyrrävoimia kuin puolikkassa. Voimaa/vääntöä löytyy kiitettävästi ja, vaikka olenkin 60kg niin hyppysissä pysyy kovemmassakin väännössä.
Olen ajanut
Kirjoittaja: Anssi LehtinenKone kestää ja muut osat ovat suurimmaksi osaksi tasan samoja kuin samojen vuosien puolikkaassa kotarissa. Ne on halpoja, koska ne on kammottavia pyöriä ajaa, puolikkaiden ja isojen pelien huonot puolet yhdistettynä.
Faijalla oli noita kolme putkeen, ja kaikki kokeilin. Isot pyörät eivät ole mitenkään vieraita, joten siitä ei vierastaminen johtunut.