ktm 125sxs 05
22.1.2006 - 19:49
|
Kirjoittaja: LASSE SOINILASylinterin ja männän x-mitta pitäisi olla 0mm, konetta purettaessa huomasin että mäntä tuli yli sylinterin pinnasta noin 0.1mm mäntä oli vertex kestääkö kone tuollaista puristussuhdetta vai onko edellinen omistaja ajanut kenties ns kisapensalla ,toinen kysymys voiko vauhtipyörän korvata exc mallin painavammalla versiolla jos haluaa lisää pyörivia massoja
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: Timo Vesalomikään ei sano että sen "x" mitan pitäisi olla 0mm, katso ohjekirjasta vakio palotilan koko ja kasaa kansi sylinteriin ja pyöritä magneetosta mäntä tarkasti yläkuolokohtaan ja mittaa palotilan koko esim.kaksitahtiöljyllä. eli ostat 10-20ml ruutan apteekista(tai 5ml) ja alat liruttamaan öljyä palotilaan tulpan reiästä ja kun pinta tulee tulpan reiän yläreunaan eli kierteen ylös asti, on sulla palotilan koko tiedosa kuluneen öljymäärän verran. Toinen on kansivälys , mittaa se tinalangalla tulpan reiästä, asetat männän melkein ylös ja työnnät tinalangan sylinterin sisälle,seinämään kiinni ja polkaset. sit mittaat työntömitalla langan paksuuden. ois hyvä olla 1-1.2mm. ei alle millin, arvioisin näin. Lähinnä tuo palotilan koko ratkaisee. mulla oli -02 125 kotari ja vakiona palotilan tilavuus oli 11.6ml ja kansivälys 1.15mm. jos on liian pieniä molemmat mitat niin laita sopivan paksuinen lisätiivari pytyn alle. vakio bensalla pitäis saada toimimaan. Siinä voi olla vaihdettava palotilakin siinä sxs mallissa, katso sen koko...