KTM 125 exc
15.9.2001 - 16:44
|
Kirjoittaja: Aaro Knappeoon ajatellu ostaa kyseisen pyörän ensi kesäksi. onko kellään kokemuksia tollasest 95->? pyörä tulisi osittain myös pienimuotoiseen tiekäyttöön eli onnistuuko n 10km matkat hyvin? miksi ei 2-t muka sopisi tiellä ajoon kun kaikkialla väitetään ettei voi ajaa tiellä... racingbikes sano et toimii ihan hyvin kadullakin!
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: Jari VesaKyllä mulla on toiminut vaikka oon tiellä ajellu, kun ei vaan vedä koko aikaa kaasu pohjassa. Ei se kyllä oo niin mukavaa ajella nappula renkailla asfaltilla. Oon muuten myymässä tätä pyörääni vm. on -96.
Jos kiinnostaa niin soita 050-3739448.
Kirjoittaja: Aaro Knappeen tiedä yhtään... mut en mä pysty vielä ostaa millään ku pitää myydä vielä vanha pyörä pois. joten joudun ostamaan pyörän vasta keväällä:(
Kirjoittaja: Jari VesaPaljon olisit valmis maksamaan. Tässä on piikkirenkaat mukana joten talvella ajokin onnistuu.
Kirjoittaja: Aaro Knappekyllähän se kinnostais, mut oon ostamas vasta ensi keväänä...
Kirjoittaja: Eero Nikkanen KTM :"flai laik`n iigl",elikkäs :kärpänen tykkää kotkasta ! Hei hei! "givmii abreik". Eli: antaisitko jarrun. Liitteeksi sarjaamme :suhteellisen huonoa huumoria. No naurakaa nyt edes joku! kiitos.