KTM 125 -96

Tietoa ja se yksi nettisivu jonka joku aina tämmöiseen otsikkoon antaa mistä löytyy ne tekniset tiedot kun en ite sitä sivua muista. Ja kokemuksia kestääkö onko hyvä ajaa tyyppivikoja yms.

Kirjoittaja: Pekka HänninenMulla on -97, joka on käytännössä sama kuin -96. Hyvin on pelannut eikä ole tarvinnut paljon osia vaihella. Tosin vähäisellä käytöllähän tuo on ollunna.

Kirjoittaja: FUBUNo oletko ajatellut vaikka hussea? Se on 96 kotariin verrattuna paljon parempi. Tai enduroksi muutettua hondaa, yamahaa ym. Kyllähän noita löytyy...

Kirjoittaja: Jouni Mfubu...rullaa sivun yläreunaan ja kato mitä ylläpitäjä sanoo siellä noista nimistä...kenties fubu annettu syntyessä sun nimex? jos niin jopas on ollu tyhmät porukat sul...

Kirjoittaja: Jukka PynnönenMulla on ollut vuoden ajan -96 piikki kotari, aikaisemmin se on ollut tosi vähällä käytöllä.Mun pyörä on ainakin toiminut hyvin, kunhan tekee perushuollot ajallaan, mitään tyyppivikoja en oo löytänyt, mutta saattaahan niitä joskus ilmestyä?

Kirjoittaja: FUBUKuules Vesa tää ktm-man on osakseen oikeessa. Ei oo salaisuus, että 96-piikki kotari ei kestä. Jos kotaria meinaat niin 98 on vähimmäis vaatimus. Lopeta toi merkki fanaatikointi ja osta muun merkkinen 96.

Kirjoittaja: Robban nymanse ON PASKA SEN VOIN SANOO EI TEe MITTÄÄ... OSTA VAIK 98 tai UUDEMPI NI ON PAREMPI TAI EI NEKÄÄ OO HYVII... PAREMPI KU VAIHDAT MERKKII!!!

Kirjoittaja: Jari VesaEn oo mikään "merkki fanaatikko", koska olen monella pyörällä ajanut niin se on aivan sama mikä pyörä alla on kunhan saa ajaa. Kaikki ne melkein samanlaisia on jotain eroja on mutta ei niistä tarvii välittää. Ja mistäs saat 14000mk:lla 98 vuotisen kotarin???? Ja rahaan kun ei puissa kasva niin sitä ei mistään myöskään lisää tule.

Kirjoittaja: Jari VesaTurhaan vittuilette. Merkkiä en vaihda se on varma. Ei sillä pelillä mitään väliä oo. Ja kun uudempaan ei ole näillä näkymin varaa niin... Ja kyll mä osaan hakukoneita käyttää mutt kun osotteen kerta joku täällä mun puolesta hakee niin en ite viitsi vaivautua (ajan puutteen vuoksi).

Kirjoittaja: hannu ojanenTäältä: http://www.bvz.de/ktm1996/1996_125.htm

Opettele netin hakukoneiden käyttö. Esim. Google löysi tuon alle aikayksikön:
http://www.google.com/