kokemuksia kawasaki kx 125-02
7.10.2005 - 17:52
|
Kirjoittaja: TOPI LUUKKONENOnko millaisia tyyppivikoja, ja millaisia kokemuksia kyseisestä pyörästä. Pyörä on siis vuosimalla 2002.
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: Miika SavoItsellä on parikin tuollaista peliä ollut. Siitä on jo kuitenkin monta vuotta aikaa. Muistaakseni ei ollut juuri mitään murheita. Ne oli tosi luotettavia pelejä. Joillakin oli vissiin jotain kaasarien kanssa. En nyt kuitenkaan ihan varmaksi sano.
Männänvaihto 30-40h välein (riippuen ajosta), ja männänrengas kerran siinä 20 tunnin jälkeen riitti hyvin. Lyhyemmällä äänenvaimentimella siitä sai tosi hyvän pelin. Itellä taisi olla SPES:in vaimennin. Alkukäyrä oli kuitenkin vakio, koska en saanut peliä toimimaan millään tehoputkella. Siis en suosittelisi niitä tehoputkia, ainoastaan vaimentimen vaihtoa!
Takapainoinen se vähän oli, joten kannattaa miettiä niitä jousituksen säätöjä ja etuputkien korkeuksia (laskisin putkia hieman niin kääntyy paremmin).
Kaasuttimeen V-Forcen läppäkotelo voi myös parantaa tehoja ja moottorin kiertävyyttä. Muutaman pykälän stanuja suuremmat suuttimet (siis pää- ja tyhjäkäyntisuutin) vaihtaisin. Jotkut vaihtoivat myös suurempia luisteja.
Kirjoittaja: TOPI LUUKKONENKiitos!
Kirjoittaja: Ari AnsiomäkiHyvä pyörä on. Itsellä oli tuo 3 vuotta, ja ilman mitään harmeja mentiin ne vuodet. Normi huolto riittää. Itsellä tosin taisi kerran sama mäntä olla kiinni jopa 50 tuntiakin, mutta ei se mitään siitä sanonut.. Todella luotettava, mutta tosiaan kuten todettiin ei notkein. Etuputkia laskemalla paranee hiukan. Tosin kun pyörä ei ole "liian" notkea niin se on todella helppo ja vakaa ajettava. Se ei myöskään välttämättä ole kaikista tehokkain vakio piikki, itsellä oli siihen myös spess:in pönttö, mutta en tykännyt ajaa se kiinni, kun se vähäkin vääntö hukkui täysin sen kanssa. (piikeissähän ei missään ole vääntöä, mutta harrastajalle oli mukavampi vakiopöntöllä) Nopeampi se voi olla spess:illä. Harraste käyttöön loisto peli, suosittelen.
Kirjoittaja: TOPI LUUKKONENKiitos!