Kiitokset! Kärme Kustaa Päitsi 2007
Kirjoittaja: Leonidas TsiopoulosMoi!
Oli hieno kilpailu ja kokemus ja en ehkä vielä ymärä mitä minä tein mutta varmasti joskus ymärän :) . Täytyy ola aika hullu ajaa semonen kilpailu... ehkä vaikein kilpailu maailmassa. Perjantaina tulivat muutamia ongelmia mutta ei mitään... jatka vaan..! Lauantaina meni hienosti siihen asti kun pimeät tiukat siirtymat ja EK:ta tulivat.. Sielä pelkasin... Ensimaisessa pimeassa ajettava EK:lla nilka nyrjähtyi mutta ei mitään... jatkoin koska lupasin Mervilleni että tullen hotelliin pyörällä! Sunnuntaina krampi tuli mutta ei mitään... määli odoti minua! 3 vuotta enduro kokemus, 4 kk intesiivinen valmistelu, 6 kisaa ja tuuri riitti tahan asti. Haluasin kiittaa seuravat ihmiset... Kaikki autoi todella paljon että paasen maaliin! Jarjestus ei ole tarkea..
Koko TMK:n enduro poruka. Mukavia kaveria valmiita auttamaan jos tarvi!
Molitor Oy. Hyvää...! Koko perhe on todella mukava..!
Gas Gasin maahantuoja.. Kiitos ja onneksi olkoon sulle kilpailusta!
Storm kauppa. Kiitos öljystä!
Petteri Puurila. Kiitos neuvoista..! Ja onneksi olkoon! Hienosti meni!
Veteraanille Reijo Koskelalle (luulen) Yamahalla. Kiitos!! Oli tosi hyvä kun autoit! Teit mitä oikea enduro kuski tekee jos tarvi... en halua jatka koska vihani menisi johonkin muualle nyt ;) ...
Erikois kiitokset seuravalle.
Mun huoltomies, Timo Tähkäpaa. Sä teit kaikki ;) ! Voisin kirjoitaa monta sivua tässä mutta ei riittaa! Kiitoksia!! Ei ole vain tästä huolon hommasta mutta kaikesta viimeista vuosista...!
Viimeisella hetkella Miska (Mikan poika) Vuori tuli porukalle... Autoit minua ja Timoa todella paljon! Ja aina tulivat hauskat kommentit..! Siirtymalla hymyilin monta kerta! Kiitos! :))
Viimeisella hetkella Petri Härkä tuli myös porukalle... ja autoit todella paljon!! Kiitoksia!!
Mika Vuori. Kiitos autosta(!!!) ja neuvoista!! Muistin sinua monta kerta EK:lla! Erityisesti extreme testeissa! Ja tsempelesta!!! Kiitos!!! :))
Marko Koivunen. Tarvitsisin monta sivua tässä kirjoitaa kaikki mitä haluasin! Odotit pulsissa että kaikki mene hyvin kun olkapaa vamma tuli... Autoit koko talvena ja jokaisessa kilpailussa, olet ollut hyvä ystävä ja hieno harjoitelu kumpaani! Aina tulit mukana ajaa pimeässä kaksi kerta viikossa..! Otit huoli minusta kun jalka jäätyi..! Ja,,, ja, ja,.... Onneksi olkoon hienosta kilpailusta!! Ala huolehtaa tuloksista..! Näkyy jo että molemille homma paranee! ;)
Mr. "Täydelinen Jousitus" - Vexi. Mitä voin sanoa nyt... Et halunnut lähtea pois metsasta ennen kuin gasin jousitus oli tasapainetu ja todella hyvä! Gasi pelasi todella hyvin jokaisella EK:lla!! Kiitos sulle!!
Mervi. Flunssa ei voinut pitää sinua kaukana..! En tiedä mitä kirjoitaa... Olit aina miellesani ja jatkoin vaan kun ongelmat tulivat. Olet ollut todella arvokas mulle... En halua jatkaa. Tiedät mitä tarkoitan. KIITOS!
Kiitos hienosta kilpailusta!
T. Leonidas
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: PASI PIPPURIKuka tunnustaa? :D
http://www.riemurasia.net/kaatopaikka/go.php?id=5892
Kirjoittaja: JANNE WIKSTRÖMTervehdys.
Nyt kun tähän on avattu tällanen topikki haluan kiittää myös omalta osaltani minua auttaneita.Keravan mutakuoppaan olis meikän kisa saattanut jäädä ilman reippaita kaveruksia jotka auttoivat vetämään pyörää sen upottua kohtuu syvälle.
Myöskin kannustukset reitin varrella antoivat hyvää mieltä ja auttoivat jaksamaan.Kiitos! (nr155)
Kirjoittaja: Leonidas Tsiopoulos Moi Juha!
Kiitos vastauksesta! Mä halusin kirjoittaa sen talla tavalla koska kaikki taustajoukosta ja ystävät ansaitsevat sen!! Todella paljon..!
Haluasin kiitaa myös seuravat henkilot... Petri Ovaska ja Outi, Espoosta.. Oli todella iso apu kun voisimme tulla teille Riihimaen SM enduron jälkeen ja lähteä taas aamulla Numimbiaan enduroon. Kova viikonloppu ja hieno harjoitelu Päitsille! Kiitos!
Onnea sinulle Juha B-luokaan matkaan.. Sä menet ensin kohta ja mä yritän "tulla sinne" mukaan vähän myöhemin...
T. Leonidas
Kirjoittaja: JUHA NISULAOnnittelut kaikille Päitsin kiertäneille Turkulaisille.Leolle erityisonnittelut sitkeydestä... Olen lukenut vuosia näitä sivuja,eikä kukaan ole huomioinut koskaan tällä tavalla treenikavereita ja niitä henkilöitä jotka ovat mahdollistaneet lajin harrastamisen pienillä rahoilla....
Kirjoittaja: Leonidas Tsiopoulos KIITOS Marko ja Timo!!
Tunnelmat ovat huipussa ja on vähän vaikea kirjoitaa nyt miltä tuntuu..! Kaikki mitä kirjoititte merkitse todella paljon minulle..! Sormet nyt vähän röpötelevat...
T. Leonidas
Kirjoittaja: MARKO KOIVUNENKiitos Leksa !
Onnittelut Päisin kiertämisestä ! Sinä näytit, että unelmat voi toteuttaa, jos tarpeeksi haluaa ja on valmis tekemään töitä niiden eteen. Olet ollut iloinen piristysruiske Turun enduropoluille. Olet näyttänyt esimerkkiä, ettei koko kilpailua tarvitse voittaa ja silti savutuksistaan voi nauttia ja riemuita täysin rinnoin. Siinäpä opittavaa meille jäyhille suomalaisille.
Olen todella iloinen puolestasi.
t. Marko
Kirjoittaja: TIMO KOSKIJoo onneksi olkoon leonidas päitsiin osallistumisesta!
Hieno suoritus johon ei moni pysty vaikka kuinka uhoaa,ja sä teit sen!
Ja tuo sun asenne...Todella hieno huomata että on olemassa joku joka oikeasti välittää muista jotka tukevat kun sitä itse tarvitsee sillä mikään ei palkitse paremmin kuin rehellinen kiitos.
Tässä näyte niille jotka silloin käärme kustaan aikoihin arvostelivat sun suunnistuskykyjä....Toivottavasti ne jotka silloin vinoilivat sulle kokevat edes pienen piston.....siellä missä pitäis olla sydän,sillä sulla se selvästi on paikallaan.
Viel kerran onnea toivottaa se ohkolassa hurrannu järkkäri......=)
Kirjoittaja: Leonidas TsiopoulosNyt kun muistan... Kiitoksia ja onneksi olkoon Juha Aromaalle! Oli niin mukava keskustela AT asemalla sunnuntaina...
Mika Allen. Kiitos tsempeleista EK:lla ja hotelissa Lauantaina ilalla.
Moto Pikkis. Kiitoksia tsempeleista kilpailussa ja kaupasta!
Anteeksi jos unohtan jonkun!
T. Leonidas
Kirjoittaja: Leonidas Tsiopoulos Haluasin lisätä vielä...
Peter Silvendoinen ja Pirjo! Kiitoksia kaikesta!! Seurasitte koko reiti ja antoitte paljon voima mulle!!!! Voisin kirjoitaa paljon eneman mutta varmasti ymärätte kuinka iso apu olitte!!
Mun vänhemät suomessa Reijo ja Eija Tiensuu. Kiitoksia kaikesta!!!!!!!!!!
T. Leonidas