Kemiaa
5.8.2006 - 18:40
|
Kirjoittaja: Jukka OittinenKoktaili...
Miksi jotkut täyssynt.öljyt aiheuttavat nyky bensan kanssa kiinnihirttämis-ilmön?..yhtiökemistit vaikenee..kotikemistit paljastaa.
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: JUHA SALMIEli voinko käyttää nesteen pensaa minun suzukissa vuosimallia 05 kuutiota 85. Täysi synteettistä kaksitahtiöljyä ei voi varmaan käyttää.. Uusi pyörä tulos eikä kiva jos kilahtaa mäntä.
Kirjoittaja: Janne NurminenShellin V-Power tuntuis toimivan ihan hyvin ainakin 4t jammussa, tosin ei ole ollut muidenkaan kanssa ongelmia
Kirjoittaja: MIKKO LEHTONENshell v-power ja motorex formula 2-t full synthetic. 2 desiä öljyä 10 litraa v-poweria.. v-poweria ei voi kutsua bensaks se on jotain ihan muuta mutta parempaa
Kirjoittaja: J-P ANTTOLAINENSuosittelen kyllä tota v-poweria näihin kurapyöriin ennemmin kuin näitä nyky biomömmöjä...98e
Juttua lisää ralli.net ja jokkis.net
http://www.ralli.net/rn/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=5044
Kirjoittaja: ARTO AHLSTENminkäs öljyjen kanssa noin on käynyt?
Kirjoittaja: TOTTI RAITTILAEräs tunnettu moottorivelho tuossa totesi jo pari vuotta sitten, että aina kun suuri ja mahtava Neste muuttaa bensan reseptiä, ainakin kisaveneissä lopputulos on pari poksahtanutta konetta per kuski. Jos sitä oikein vielä kehtaa sieltä mennä kyseleen, että mikä on syy, niin vastaus on aina sama; Mitäs ajatte väärällä bensalla, ei mittaribensaa ole tarkoitettu kisakoneisiin, eikä varsinkaan 2-tahtisiin. Käyttäkää Green Racingiä tai pienkonebensaa. Että näin...
Kuulemma tuo täyssynt. 2T-öljy+98- ongelma alkoi silloin, kun bensasta poistettiin viimeinenkin vähäinen rikki. Osasynteettisellä ajaessa ongelmaa ei pitäis olla. Onko Shellin uudesta V-Powerista jo kokemuksia, miten toimii?