KEHITYS PYSÄHTYNYT

Kirjoittaja: Kari JäppinenMistäköhän mahtaa johtua japsien kaksitahtisten kehityksen pysähtyminen? Nehän ei ole juuri kymmeneen vuoteen muuttunut teippauksia ja kuttaperka osia lukuunottamatta miksikään.

Kirjoittaja: Petri HonkanenKuten jo mainittiinkin niin totuushan on se että kaksitahtiset ajetaan hiljalleen alas ja nelareihin panostetaan suuri osa tuotekehityksestä. RR-500 luokkaan nelarit tulee joskus 2003-2004 ja MM-enduroon 2002 (paitsi piikit) jenkki crossissa 250 4t saa ajaa 125 2t lähdöissä jne.Eiköhän nämä päätökset anna kuoliniskun 2-T laitteille viimeistään 2010

Kirjoittaja: Kees van NiftrikIlman sarvia ja hampaita, eilen ilmestyi Biken katalooki, jossa japskipyörissä on ainakin käytetty samoja tuotekuvia kuin 15 vuotta sitten. Mistähän se johtuu, että uusia kuvia ei tarvitse ottaa? Samalla oli havaittavissa, että eurofillareiden muotoilu oli jälleen ottanut aimo harppauksen...hämmästyttävää...

Kirjoittaja: vanhanenjoo 2 t lienee kuolee sukupuuttoon n. 2008
yamahan 250 nelari maksaa punakilpisenä n 50 000 fim !!!!!! kehoitankin kaikkia ottamaan opiskelu ja armeja-aikana tekemät säästöt käyttöön !!

Kirjoittaja: pirhonen osmoOn se 2-tahti vaan paras peli ajella, OMASTA MIELESTÄNI! 4-tahtisia on vaikeampi ainakin koneen osalta huoltaa. Tottakai vääntö ja äänet on nelarissa omaa luokkaansa. Ja on ne nelarit vielä aika kalliitakin. Toi jammun 250cc nelari vois olla aika paha paketti...

Kirjoittaja: Ville SepponenVanha sanonta: köyhälle on kaikki kallista, joten nelarin hankinta jää pirun kauas tulevaisuteen...

Kirjoittaja: J Mäkelähyvää ei tarvi paljon parantaa..
ja eipä tohon 2-t koneeseen paljo voi järkeviä parannuksia tehdä, varsinkin nyt kun 2-t koneet kielletään euroopassa about 6 vuoden päästä eli sit ei enää saa mitään uusia 2-t laitteita... ruisku on crossissa turha ja kömpelö mutta Arctic Catilla on moottorikelkkojen 2-t koneissa kyllä akutonta ruiskua käytetty jo vuosia, nyt se alkaa toimimaankin kunnolla...