Käynnistys ongelma.

Mikähä mahtais olla ongelmana kun ei meinaa käynnistyä kylmänä tuo honda cr 125 vm87.
Pyörää saa polkea ihan urakalla käyntiin. Sitten kun lähtee niin ei mitää ongelmaa käynnissä. Ja kone lämpösenä käynnistyy kertapolkasulla sen jälkeen.
tulpatki o iha uuet,sytytys o kohillaan. Stefat on vaihettu viime keväänä.
Mutta kylmäkäynnistys on ongelmana. Ilmanputsarinkin pesen ja öljyän noin tunnin kahden välein. Kaasarikin on putsattu.tappokatkaisijakin on pois pyörästä ja johdotukset on kunnossa että kipinässä ei vikaa.
Voisiko olla seos hieman pielessä että tämmöinen "vika" pyörässä, Sitten kun käynnistyy niin hyvin pärisee,ei yski ei savuta ei mitään....
Paitsi sillon oliko eile vai toissapäivänä ku lähti käyntiin nii vähän savutti mutta epäilen että tuli siitä kun poleskelin sitä niin kauan että paisari oli täynnä bensaa ja savuaminen loppui siihen kun sitä vajaan minuutin käytin.
MISSÄ VIKA?
Ps. nyt kun ilmat jäähtyvät niin pitääkö seosruuvia ruuvata pienemmälleen mitä enemmän lämpötila laskee.. Tällä hetkellä se on sen puoltoista kierrosta auki.. Eli vakio asennossa.

Foorumit

Saattaa olla sylinterin ja männän/-renkaiden välissä liikaa välystä. Kun kone lämpiää, mäntä laajenee toleransseihin ja ongelma katoaa.

Todennäköisesti on vaan väljä kuten tuossa edellä jo pääteltiin. -88 vuoteen asti CR:ssä porattava pytty joten väljistyminen vähän nopeampaa kuin uudemmissa. Staattorivika oireilee kyllä joskus vastaavanlaisesti.

Kun ilmat kylmenee ilmaruuvia kiinnipäin jos boooaa tai tyhjäkäynti epätasainen.

läppävika.läpät on auki.tsekkaas ne

Kiitän kaikille vastauksista! Pitää muistaa toi että porautan vaikka talvella sen pytyn...
Läpät olivat uudet ja pytyssä ei o vielä välystä...
Jälleen kerran oli käyttäjässä vika. Legendaarista :) ...
Bensa kun oli seisonut tankissa viikkoja niin tässä oli tämä "vika" kun ei käynnistynyt.....
Kun vaihdoin uudet pensat sinne niin tämä "ongelma" korjaantui kuin itsestään....