Kawasaki kxf250 2005
18.1.2006 - 21:45
|
Kirjoittaja: Juha KoljonenOnko -05 mallisessa kawassa ollut vikoja? -04 mallissa moottorin kanssa on ilmeisesti ollut luotettavuus ongelmia, mutta onko ne korjaantunut -05 malliin?
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: Miika SavoTästä voidaan olla montaa mieltä, mutta mulla ei ainakaan 05-malleissa ole ollut suuria vikoja. Itsellä oli kaksi sellaista, ja vielä olisi toinen näistä myynnissä (kisapeli). Kerran treenipyörän vaihteisto jäi jumiin, kun vaihteensiirtimissä yhdessä levyssä oli valmistusvika. Mitään ei hajonnut laatikosta. Iskareita on joutunut laittamaan stanuista jonkin verran, että niistä on saatu "mukavat". Alkuperäiset on vähän tahmeat ja jäykät. Öljynvaihdolla, simmityksellä ja erilaisia jousilla saa aika hyvän. Venttiiilien kesto on ollut 04-malleissa suuri huolenaihe, mutta näkisin että se ongelma on pöly eikä itse venttiilit. Voi toki olla että tuleehan se raja jossain vaiheessa niille venttiileillekin vastaan, ei ne maailman tappiin kestä. Mutta kyllä mulla kesti treenipyörässä ainakin yli 60 tuntia ihan OK. Öljynvaihdot 5-8 tunnin välein, öljynsuodatin joka toisen öljynvaihdon yhteydessä. Ilmansuodattimen vaihto periaatteessa aina kun siinä on pölyä liikaa (vaikea määritellä milloin). Suosittelen kyllä, vaikka joku voi olla ihan toista mieltä. Ainakin pyörä on moottorin puolesta vahva ja tasainen eli mukava ajaa minkälaisessa maastossa tahansa.