kawasaki kx 250 -97

Kirjoittaja: joonas kokkoolisin ostamassa kyseistä pyörää.jos tiedätte nii kertokaa mulle hyviä ja huonoja puolia kyseisestä pyörästä.

Kirjoittaja: Sami Pätärikawasakin voimansiirto ei oo kestävimmäst pääst...

Kirjoittaja: Jussi HeinonenJoo, kyllä pelin pitäs olla parhaasta päästä. Tosin hyvin paljon riippuu edellisten omistajien tarmokkuudesta huoltaa ja korjata pyörää. Ostin juuri samanlaisen pelin, tosin v.-93, mutta eipä ne ole järisyttävästi muuttuneet. Ongelmia on takapään jousituksen laakeroinneissa, joka johtuu juuri em.asiasta, eli edellinen omistaja ei ole vaivautunut vaihtamaan iskarin alapään laakeria, sillä seurauksella, että alumiinilinkin silmä on hakkautunut soikeaksi. Koetan nyt, kestääkö ko. osa vielä käyttöä, kun silmä täytetään TIG:illä ja koneistetaan uudelleen laakerille sopivaksi. Jos tästä on jollain kokemuksia, jaa ne kanssamme!

Muuten tuntuu muutaman aloittelijan ajokierroksen jälkeen hyvältä peliltä, jarrut on tunnokkaat ja voimaa on mukavasti.

Jos on hyvin pidetty yksilö, osta pois!

Kirjoittaja: Antti Vainionkulmakyllä kx on aina parhaasta päästä oli mistä koosta tahansa kyse mulla itellä on kx125cc vm:98 ja kaverilla kx 250 vm:95 tehnyt siihen kaikki remontit mitä siihen on tehty ja olen myös paljon ajanut sillä ei siinä mitää erikoisia tyyppivikoja ole muuta noi takaiskarin laakerit jos edellinen omistaja eiole avannut ja rasvannut niin ne nyllä menee äkkiä mulla on nyt juuri piikistä mennyt ne ja sielä pyrä on pajassa takapää auki ne taka laakerit pitaa avata kerran vuodessa putsata ja vaseliinata muuta ei siinä crossipyörien tavallisten kulutusosien lisäksi oo mitää erikoista.kx on paras!