Kawasaki KX 125 2003
16.12.2002 - 18:28
|
Kirjoittaja: MIKKO NISKANENOlen hankkimassa tollasta pyörää ja kysysinkin kaikkia mahdollisia kokemuksia erityisesti tästä pyörästä ja vuosimallista. Muidenki vuosien kokemukset kyllä kelpaa.. Tämä pyörähän on muutettu täydellisesti niin haluttas tietää miten kestävyydelle on käynyt?! Nyt omistan KX 125 vm.97 ja tuo pyörä on ollu todellinen paska! Isoks osaks johtuu varmasti edellisestä omistajasta sillä tuo pyörä ei ole huoltoa nähnyt. Pyörään on kohta vaihdettu jokainen osa joka paikasta. Siksi kiinnostas tietää että onko KX 125 2003 ostamisen arvonen vekotin erityisesti kestävyyden kannalta?.. Vai onko kaikki KX:t heikkoja.
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: JARI REKOLAJuu yhellä tutulla oli kans joku -97 kawa ja se meni ihan
Kirjoittaja: Jari VesaJoo... Mulla on -99 kawan piikki eikä oo ollu mitään ongelmia minkään asian kanssa.
Kaikki on toiminu niin kuin pitääkin
Kirjoittaja: Pekka Kuukkakawasaki kx on paras mielestäni mul oli 98 vuosimallia eikä se juuri isompia vikoja nähny
Kirjoittaja: Antti Vainionkulmajeps! mulla on kx piikki 98vm ja on ollu tosi hyvä crossithan on kaikki kisakoneita ja niissä on paljon kuluvia osia mutta ei kx kestävyydeltään muille häpeä 03 kx on tosiaan uudistunut melkoisesti ja kyllähän se tietysti on mennyt parempaan suuntaan se on madaltunut huomattavasti jolloin mutkat ja spoorit on ainakin hyvä ajaa ja tehoa riittää kyllä tossa vähän vanhemmassakin piikissä ja onhan se tehokin kasvanut jo 99 vuonna bike-lehden 125cc testissä tehokkaimmaksi ja nopeimmaksi todettu pyörä itse ostan aina kawasakin kx on paras!!!
Kirjoittaja: Miika SavoVuosimallin 1997 Kawasakin jälkeen on ollut yksi malli (malli 1999-2002), joten ei kannata tuomita pyörämerkkiä jonkin vanhemman mallin perusteella.
Itselläni on ollut lokakuusta asti uusi 2003 piikkinen Kawasaki. Pyörä on todellakin uudistunut ja parantunut ajettavuudeltaan täysin. Vääntöä löytyy ihan toisella tavalla kuin aiemmista malleista. Ajoasennoltaan pyörä on suunniteltu aivan toisenlaiseksi kuin edeltävät mallit. Tangon kiinnistys on varsin korkealla satulakorkeuteen verrattuna. Tämä auttaa myös pidempiä ajajia sopeutumaan. Pyörä kääntyy entistä paremmin (jyrkempi keulakulma) ja muutenkin on hyvin kevyen tuntuinen. Moottorin kestävyydestä ei vielä pääse sanomaan tarkasti. Sehän on myös kokonaan uusi. Bensa-ilmaseoksien säätäminen on varsin tarkkaa, kiitos 38 mm kaasuttimen. Se on ongelma kyllä muissakin nykypyörissä jossain määrin.
Ainakin ajettavuudeltaan paras Kawasaki, joka minulla itselläni on ollut (piikkejä ja puolikkaita vuodesta 1999 lähtien).