kawa kxf 250 -04 venttiilit
28.9.2006 - 16:54
|
Kirjoittaja: JARI KOSKINENVenttiilivälykset on pienentynyt n.0,1mm, eli taitaa olla vaihdon tarpeessa?
Osaisiko kukaan neuvoa, mistä kannattaa venttiilit ostaa ?
Kannattaako samalla vaihtaa muita osia ?
Hyviä neuvoja kaivataan, sillä itse olen aika "vihreä" näitten crossipelien kanssa.
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: JARKKO ROTHVenttiilin kiilat saattais olla hyvä vaihtaa samalla ja antaa venojen päihin kunnon naput tuurnalla, kun ovat paikallaan. Niin ja tietysti jouset, jos ovat ulkona mitoistaan.
Kirjoittaja: jori eevalakäyppäs katsomassa sivut www.factionmx.com sieltä löytyy nelareihin yläkerran liikkuvia hiluja,venat on rosteria ja kaks saa suurinpiirtein samalla hinnalla mitä yks titaaninen maksaa.ota yhteyksiä jos haluat tarkempaa tietoa, "koko kesä menny kannen kanssa leikkiessä".
Kirjoittaja: Anssi LehtinenSitten on syytä muistaa että rosterivenoja ei kannata heittää koneeseen vaihtamatta myös jousia, jotka sitten maksavatkin rutosti (venat ovat painavammat -> tarvitaan jäykemmät ja kestävämmät jouset).
Tämä ei ollut mikään rosterivenojen(uskon niiden kestävän moninkertaisesti verrattuna titaanisiin) dissaus, ajattelin vain mainita että eivät nekään ihan ilmaiseksi muuta konetta ikuiseksi.
Kirjoittaja: jori eevalaen sitä tarkoittanutkaan,jokainen joka ymmärtää moottoritekniikkaa tietää sen ettei mikään liikkuva osa ole ikuinen.
Kirjoittaja: Janne NurminenNo toihan oli taas kerrassaan fiksu vastaus. Toivottavasti saat joltain järkeviäkin vastauksia kysymyksees. On meitä moneen junaan....
Kirjoittaja: HENRI TALVINENVenttiilin vaihto on edessä, samalla kannattaa tarkastaa seeti, ettei oo syönyt sieltäkin. Mun omasta (04:sta) aikanaan meni kans vasemmanpuoleinen imuventtiili (melkein aina menee se vasen tosta vuosimallista), vaihdoin uuden ja sen jälkeen seuraava omistaja onkin ajanut sillä yli 100h ilman ongelmia.
Nokkaketju on hyvä vaihtaa samalla, jos pyörällä ajettu paljon.
Ja kawan alkup. venttiili maksaa n.80e.
Kirjoittaja: Pekka VartiainenVaihda venttiilit ja sitten koko pyörä. Siinä on minun neuvoni, jos omistat tuon pyörän.