Kaasari ja säädöt...
8.6.2001 - 20:17
|
Hankin äskettäin itselleni cr500:n , -89 ja tarkoitus olisi saada säätöihin,tarvitsisin vain hyviä neuvoja... Ilmaruuvin perus säätö lienee noin 1,5 kierr.auki.kysyisin että mitä tapatuu kun sitä ruuvaa eri suuntiin ja miten saan säädön paikalleen.No entä neulan korkeus,miten sen liikuttelu vaikuttaa ja millä konstein sen saa säätöihin parhaiten ? Miten osaisin valita oikean suutin koon,onko talveksi eri koko? Ajelen radalla ja montulla ja on ilkeää kun pyörä röpöttää kurvista lähtiessä.Olisin kiitollinen perusteellisesta vastauksesta.
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: Kees van NiftrikAlfamerilla on alle satkun maksava suomenkielinen kirja kaksitahtisten virittämisestä, jossa käydään läpi kaasuttimen säätöasioita ja pakoputkihommelit. Siis suunta Hämeentielle tai verkkokauppaan www.alfamer.fi ja hakutulkkiin ISBN-numero 9519153691. Ruutuun pitäisi pamahtaa tiedot opuksesta Virittäjän Käsikirja 4 - Kaksitahtimoottorit.
Kirjoittaja: jos sulta sattuis löytymään o-sanomat nro:3/2001, niin siinä on "kaasuttimen salat" juttu. Mistä on kyllä jonkin verran apua.
Kirjoittaja: nieminen jarkkosuuttimilla saa paljon aikaan eli talvella saa olla isot suuttimet kesällä minä käytän niin isoa että röpöttää niin siitä otan vähän takasi päin niin kyllä kulkee
Kirjoittaja: Ossi SuuronenTeeppä näin: Laita kaikki säädöt vakioarvoihin, siis suutin, neula, ilmaruuvi.
Pese putsari ja öljyä se. Jos koeajon jälkeen ei toimi hyvin, niin pistä viestiä vaikka tähän keskusteluun, niin saat lisäneuvoja varmasti.