Jiärattaa...

oisko jiärata-kuruilla valmiita, mallikohtaisia säätöjä , ettei menis niin paljon aikaa kokeiluihin, kun käytännössä jäällä ehtii käymään muutaman kerran, jos sitäkään

Kirjoittaja: Ihan rehellisyyden nimissä täytyy sanoa että kyllä munkin vielä täytyy noi ajorahat tienata päivätyössä, joten ei viikolla niin hirveitä mahdollisuuksia ajamiseen ole. Mutta kai sitä täytyy muutama päivä lomaa ottaa treenejä varten. Muuten kuntoa haetaan tuolta salibandyn puolelta Ilveksen riveissä, Tampereella kun nykyisin ollaan.

Pyörä on kyllä jo iskussa, joten säätämiseenkään tuskin montaa päivää enää menee, sekin kun on nyt jo tietokonehommia.


Kyllä noita ratoja on tässä ympärillä heti kun jäät alkaa kantamaan riittävästi.

Kirjoittaja: PeraTänä talvena ei jäille päästä ainakaan etelässä.

Kirjoittaja: M. LaineKyllähän jotain perussäätöjä löytyy varmaan kaikilta jotka ovat jäärataa ajaneet. Lähinnä siis tarvii tietää mikä pyörä, vm., koko, kaasutin, pyörän viritysaste, käytettävä bensa. Ja tietysti jos osaa sanoa millä tyylillä ajaa niin voi antaa jotain vinkkejä alustan säätöönkin.


Ja jos kerran Ranskassa pystytään ajamaan niin kyllä Suomessakin, se on varmaa. Voihan olla että ajopäiviä ennen ensimmäistä SM-kisaa tulee alle 30, mutta kyllä se riittää. Ensimmäinen viikko menee säätöjen hakemiseen ja loppuaika ajolinjojen hiomiseen.


Lainaus Ilmatieteen laitoksen nettisivuilta: "Sää on muuttunut kylmemmäksi maassamme ja paikoitellen sataa vähän lunta."

Kirjoittaja: vanhanenpitää muistaa, että kun ranskassa ajetaan...alppikylissä kyläkorkeus n. 1500 m merenpinnasta jopa enemmän eli miinusta on ja laaksossa plussaa....ja ei suomesta jää lopu mennään lappiin pörräämään

Kirjoittaja: pirhonen osmoM.Laine: meinaatko pystyä ajamaan 30 päivää ennen kisoja joka päivä?? ei taida keretä sillon töitä tekemään jos pitää säätää pyörää ja ajaa. onko teillä siellä etelässä jokin paikka jossa ajelette kunnon radalla?? ps. rupee tulemaan pakkasta...jäitä ootellen