Iskarin huoltaminen?
11.1.2007 - 11:49
|
Kirjoittaja: Aki SalmiMinulla on vanha (-92) KX 125 ja olisi tarkoitus huoltaa sen takaiskari.
Kuinka onnistuu sen iskarin purkaminen (jousen jo irroitin) vai kannattaako suosiolla viedä ammattilaisen huollettavaksi? Olisi hauska jos oppisin itse huoltamaan.
Vinkkejä/kuvasarjoja jos saisi, niin olisin kiitollinen!
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: LAURI HEINONENVähän vanha aihe mutta heitänpä kommenttia, koska tämä ollut minulle ajankohtainen.
Oma WP:n takaiskari ja kaverin Showa huollatettiin äskettäin Gustafsson Racingissa karkkilassa. Hyvä tuli ja palvelu oli erinomaista sekä nopeaa. En jatkossa edes harkitse muita paikkoja, hyvästä ja ystävällisestä palvelusta maksan mielelläni! Toimivan iskarin lisäksi kaupanpäälle tuli hyvä mieli.
Hintaa muuten tuli muistaakseni 55
Kirjoittaja: JUHA LEHTONENAmmattilaiselle olen homman itsekin jättänyt, ihan turvallisuuden vuoksi. Iskarissa on kai aika kovat paineet, jos sählää jotain. No ei se kai ohjeen mukaan tehtynä ole mitään kauhean vaikeaa, mutta sellaisia ei minulla ole. Paineet pitää laittaa säiliöön jossain vaikka sammutinhuollossa.
Joku sanoi, että iskari lämpenee käytössä sen verran, että tavallista ilmaa ei saa käyttää ettei iskariöljyt pala tai jopa räjähdä. Olen jättänyt senkin kokeilematta.
Paikasta riippuen takaiskarin huollot maksaa jotain 70e-100e(?). Topi Service Riihimäellä on ainakin älyttömän hyvä paikka. Muistaakseni maksoin WP:n huollattamisesta 80e.
Kirjoittaja: Anssi LehtinenItse olen jättänyt takaiskarin huollon ammattilaisille, kun se ei ole aivan triviaalia, jos ei nyt mitään ihmeellistä salatiedettäkään. Typpeä(paineella) tuonkin ikäiseen takaiskariin varmaankin tarvitsee toimenpiteiden lopuksi.
Kirjoittaja: Aki SalmiUnohtui kysäistä:
Sattuisiko jollain olemaan kyseiseen pyörään huoltomanuaalia?
Saako niitä ladattua netistä?
-Kiitos