Iskarien huolto

Kirjoittaja: ATTE MARTTILAMorjesta,

Haluisin perusteltuja mielipiteitä ja kokemuksia Skogin ja Topi servicen iskarihuolloista. Eli kumpaa suosittelette?

Ja kannattaako taakse vaihtaa progressiivinen vai lineaarinen jousi? Kuskina toimii 76kilonen harrastelija. Pyöränä 400 ktm.

Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOItselläni on ainakin pelkkiä positiivisia kokemuksia Skog

Kirjoittaja: SAMI VIHOLAINENTopiService oli mielestäni hyvä. Puhelimessa käytiin pitkät keskustelut aiheen tiimoilta ja vierestäkin ennekuin olin edes luvannut viedä iskareita sinne. Huollatutin ktm250sx-f:n keulaputket ja takaiskarin, samalla vaihdettiin tiukemmat jouset.
Hakiessa tuli neuvoja säädöstä ja omatoimi huollosta, hinta ei ollut paha ja toimitus kesti 3 päivää kun ei ollut kiire. Lupasi vaihtaa takajousen takaisin jos tuli liian jäykkä; hyvin toimii. Lisäksi tuli selon teko mitä tehtiin ja miksi, vanhat osat käytiin läpi missä kunnossa olivat olleet. Kohtelu olikuin olisin ollut kovempikin vetäjä vaikka kerroin että kunto ajeluun tulevat.
Joten suosittelen!
Muista en osaa sanoa kun en ole vielä kokeillut, josko kokeilenkaan.

Kirjoittaja: Harri VanhalaOnko kellään kunnon tietoa takaiskariöljyjen saatavuudesta ja ominaisuuksista?
Ainakin Motorexillä näkyy olevan, ja yhtiön maine päätellen on racing-suuntautunutta.
Siis: mistä saa offroad-pyörien takaiskariöljyjä tolkullisia määriä?

Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTONo ainakin BelRayn HVI:tä 3W, 5W, jne. saa ihan litran purkeissa Duell