husse 125
10.2.2004 - 15:55
|
Kirjoittaja: henry airaksinenjoo elikkä haluaisin vaan tietää noista ns. kisa enskoista esim. hussen wr, ktm exc, tm 125e, gas gas ec ym. etenkin gas gasista. millainen alusta noissa peleissä on? elikkä soveltuuko crossiin, siis kunnon hyppyihin sekä kestääkö runko??? mun cr:ässä ainakin kestää... kysyn lähinnä kun kaverin gas gas ec 50, siis mopo oli pienen hyppimisen jälkeen aivan palasina siis iskarit, runko ym. mutta taitaa olla noi piikit vähän eri tekoa, vai?
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: JOONA OINONENTimpalle -)
Kirjoittaja: Pentti RaittilaMotocrosspyörä on motocrosspyörä. Enduropyörä on enduropyörä. Mopo on mopo. Ja sitten se vanha laulu moottoripyörä on moottoripyörä... scootteri on lälläripyörä. Eli kyllä se on niin, että nykyään laitteet on rakennettu niin, että meinaa "tosissaan" harrastaa, on valittava oikea laite yhteen harrastustukseen. Jos meinaa harrastella vaan huvikseen suosittelen lämpimästi pappa-tunturia. Hauskoja hetkiä t. Pappa ps. käykääpä www.halavatunpapat.com
Kirjoittaja: henry airaksinenjoo onhan noi rossi vehkeet erikseen.... ja mulla cr... lähinnä tarkotin kun on suunnitelmissa hommata kevari, joku kisa enska, niin mietein vaan että tykkääkö pyörä pahaa jos tulee rässittyä mettässä tai pompittua rossi radalla??? elikkä kymys onkin, että kestääkö, vai leviääkö alle???
Kirjoittaja: TIMO HAVERINENKyllä kestää!!! Ja enska kisoissakin on crossirataa ja esim MM:missä se on ns. Crossi maastoo isoilta osin eli nopeeta ja leveetä Baanaa!!
Vastaus on että KESTÄÄ!!!
Kirjoittaja: JANI PEKKOLAJuu kyl hyvin kestää. Ittekin käyn sillon tällön ajaan krossiradalla vaikka pyörä on enskasäädöissä. Ei muuta ongelmaa ku et iskarit pohjailee isommissa hypyissä, etupää varsinki. En ole vaan jaksanu jousia vaihdella, ny olis kyl rossijouset olemassa joten vois kesäl koittaa niitä...
Kirjoittaja: JANI PEKKOLAJoo, kyl ne ihan eri pyöriä on. Kaikki pyörät soveltuu myös krossiin, mutta noi luettelemasi pyörät on enskaan suunniteltu. Tästä syystä niissä on löysemmät jouset ja erilailla säädetyt iskarit ku varsinaisissa krosseissa. Rungoissa ei kait ole juuri eroja (jos joku paremmin tietää niin kertokoot). Eli jos olet pyörää krossiin aatellu, niin sillon paremmin sopivat mallit on ainaki hussella cr ja kotarilla sx. Merkkien paremmuusjärjestys onkin jo sit makuasia. Ite olen hussen miehiä ja tyytyväinen olen ollu...