husaberg fe 400
20.10.2003 - 17:27
|
Kirjoittaja: Maunu Laitinenjoo elikkä olisin ehkä ostamassa tämmöstä 98 vuoden mallia ens vuodeks . jotta kertokaa onko mitään perusvikoja mikskä tulis ottaa huomioon ! jakertoka muitakokemuksia sekä mitenkä vois sopii tommo selle 185 pitkälle ja noin 100 lkiloo paina valle kaverille!
terv. maukka
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: Maunu Laitinenja minä kun luulin ett muilla kin ois kokemust täst pyöräst
Kirjoittaja: Maunu Laitinenjoo mutta montako niit laakereita siinä rulla seuraajassa on
Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOOta maunu se asenne, etta asioihin paneudutaan ja tutkitaan, sitten vasta hutkitaan jos hutkitaan:
Mita helevetin valia silla on montako jtkn rullaseuraajan laakereita tai runkolaakereita tai mita ikina missakin on?
- ei paskaakaan?
- naet sitten kun alat laittaa niita?
Kysele MsMK:n pojilta (niilla on em. mopoja 3) tai multa maililla, tama on taysin turhaa taalla saitilla kun olet varmaan ainoa jonka mopon mallivalintaan vaikuttaa jonkun laakerien kappalemaara!!!
::::::::Sirkku
Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOKyselin taalla itse samaa kuukausi sitten (tai jarjestyksessa ensin osto, sitten kysely) ja sain mailiini pari asiallista vastausta. Riippumatta siita onko kiikarissasi minun moponi vai joku muu, voin laittaa ne sinulle forwardina.
Lyhyesti:
Rullaseuraajan laakereita ja kiertokankia (100-200h valein ajosta riippuen) pitaa vaihtaa useammin. Kiksilla kaynnistys on vahan herkkaa (oma ja Jarkon kokemus, mulla kuitenkin on starttikin...) ja lataus on surkea, ts. kyparavaloille ei riita, vaan tarvitsevat oman akun tai paristot. Osia saa hyvin Orthenin Tanelta, muutoin ilman kielitaitoa ei onnistu.
Parhaat ja laajimmat vinkit loytyy saitilta www.husaberg.org