Husaberg FC 550 -02
1.4.2005 - 09:35
|
Kirjoittaja: Jarkko HyvärinenTerve,
tuollainen laitos tuleepi tässä kotia kohtapuoliin, toivottavasti. Onko kellään kokemuksia värkistä? Pyörällä ajettu 80h, mäntä vaihdettu 60h kohdalla. Kauanko kiuas kestää hyvin huollettuna? Ja mitä öljyä koneeseen ja kuinka usein?
Laitos on nelivaihteinen, onko kukaan kokeillut jäällä? Paukkuahan tuossa riittää kyllä..
Jake
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: Jarkko HyvärinenNo nyt se vessa on sitten mulla. Paukkua tuntus olevan, sutii ja keulii. Castrolin öljyllä ajettu tuo mopo. Mutta mikä niistä castrolin litkuista ois paras?
Jake
Kirjoittaja: JUHA TUOMINENGPS:ää on paljon käytetty ja kehuttu, taitaa toimia. Itse käytän sitä pärrässäni myös.
Kirjoittaja: TANELI KORHONENTere
Kaverillani on samallainen pyörä ja kyllä sillä se on pelannut hyvin.Se on kyllä 6 vaihteinen.Mitä itse olen ajannut kyseisellä pyörällä niin on minun mielestä tosi hyvä ajaa.Pyörällä ajettu mennyt 05 jäärata kausi ja kyllä siinä kulkuja riitti.Öljyt kannattaa vaihtaa tarpeeksi usein kuten nelareissa yleensäkkiin.CASTROLILLA on hyviä öljyjä.Runkolaakerit kannattaa vaihtaa hyvissä ajoin on kuulemma pamahellu paskaks.Paukkuja saa koneeseen helposti putkea,kaasaria ja puolaa vaihtamalla,ja kyllä rupeaa maisemat vaihtumaan...