Husaberg
14.9.2000 - 00:00
|
Olen harkinnut aivan samaa, mitä toi toinenkin kundi eli vaihtaa puolikkaan nelariin. Oisko kokemuksia noista alle -99 Husabergeistä, joissa ei vielä sitä öljypumppua ole. Onko ne tosiaan koneen suhteen niin lyhytikäisiä mitä väitetään? Useimmat haukkuvat, mutta kellään ei ole konkreettisia kokemuksia. Kaupunkihuhu vaan taas kertoo, että kallis pyörä pitää.
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: Vanha MekatsuJo sieltä kultaiselta kuuskutluvulta asiaa seuranneena sanon. Suomessa pyörän huoltohommiin on suhtauduttu kuin "ryssät": meni rikki, nyt tartis tehrä jotain. Ruotsissa pojat on laskeneet ensin Husgvarnoilla ja sitten Husabergeillä ilman ongelmia. Ne ovat huoltaneet pyörät ennen kisaa ja kisan jälkeen. Siinä on se ero itämaisen ja länsimaisen kulttuurin välillä. Me valitettavasti kuulutaan sinne "ryssän" puolelle näissä asioissa.
Kirjoittaja: Huusiperä hajooKotari myi kesällä Huusiperän Amerikkaan ATK:lle ja molemmat pyörät ovat jatkossa nimeltään Patriot. Tietääkseni näin.
Kirjoittaja: JKäsittääkseni Cagiva omistaa Husqvarnan ja KTM Husabergin.
Kirjoittaja: keltanokkavoisiko joku kertoa mitä eroa husqwarnalla ja husabergillä ??
onko husaberg vielä ruotsalaisten omistuksessa ?
Kirjoittaja: Tapsa Lounais-LapistaOon jutustellu ja katellu ja laittanutkin 4t-crosseja, ja väitetään että nelari kestää paljon paremmin, mutta kuitenkin se oikeanlainen öljypumppu puuttuu, ja nelaritkin ovat melko korkeaviritteisiä eli ei niissä eroja ole, se on oikeastaan makuasia ottaako nelarin vai 2teen. kestoiässä ei ole ratkaisevia eroja puoleen jos toiseen.
Kirjoittaja: Olli Saloalä kajoa niihin
Kirjoittaja: ei koskaan enää vanhenpaa husabergiäolen ajellut kahdella husabergillä vuosimallit 91 ja 92. erittäin kalliita pitää kunnossa ,vaikka kuinka vaihtoi öljyjä ja pesi putsaria motit hajosi jatkuvasti ÄLÄ OSTA! "kallista hommaa"