Husaberg
26.1.2007 - 19:26
|
Kirjoittaja: Jyri NordströmTalvi näyttää painavan kovasti päälle ja pitäisi varmaan herätellä tuo vanhus (fs 650e -04) tuolta tallin perältä. Ensimmäinen talvi tuolla tuomionpäivänpapattimella.
Sellaista kysymystä heittäisin peliin, että onko teidän tarvinnut seoksia yms. säädellä talveksi (ab. -10c)? Tai onko mitään mihin tulisi kiinnittää huomiota ennen kuin lähtee puskemaan hankien halki?
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: JARKKO RASINEN2002 malleihin verrattuna uudemmissa on parempi virtapuoli (Kokusan) ja kaasutin. Huohotinputket kannattaa vetää pitkillä letkuilla johonkin koneen sivulle, jokatapauksessa pois ilmanputsarikotelosta.
Kirjoittaja: TINO TURTOJoo todella tarkoitin tuota Husabergin voimaa ja tuossa 650:ssä se ainakaan lopu, mutta itse ajelin -05 450:llä yhden kauden eikä mitään ongelmia ollut.
Luulen vain että pyörän kehitys on jäänyt jonnekkin 2000 luvun alkuun eikä KTM:llä ei ole oikeastaan paljonkaan intressiä kehittää kyseistä mopoa muttakuin uusilla tarroilla, mut kyllähän sillä vieläkin kerkeää :)
-tino-
Kirjoittaja: Kees van NiftrikPentti - annetaan kaikkien kukkien kukkia vaan. Jätetään henkilöpolitikointi noille Arkadianmäen vaaliapparaateille...
Kirjoittaja: Pentti RaittilaOnhan se vähän kummaa, että niitä laitteita sanotaan joksin helvetin koneiksi. Ne tulee ihan sieltä samoilta linjoilta kuin nämä KTM merkkiset mopot. Tämä KTM joutui jopa ostamaan Husabergin sen takia, että sai muutamia hyviä patentteja haltuunsa. Ja taas.. kyllä ne mopot toimii, kun on oikeita ajomiehiä satulaan, ja sitten myös osaavaa mekaanikkoa. ( Nyt pelottaa, että kävin täällä keskustelussa) Tämä on kaikkeen kielteiseen leimautunut, ja siihen voisi Markus kanavan pitäjänä tehdä jotakin???
Kirjoittaja: TIMO KOSKIMoljens pentti!
Otit siis tietoisen riskin????=) hih no kohta on vastakommentti kehissä,tiedetään kyllä mistä.....
Mutta luulen että Tino tarkoitta noita teho osiota tuossa ton kokoisessa laitteessa?Luulen? Ja olihan noissa husaperkeissä niit onkelmii aikast paljo jossain vaiheess mut sit saivatten viat korjattua ja nyt taitaa olla ihan tykki peli tuokin päpätin.
Ja senpä takia aikast monella on hieman huono ennakkokäsitys noista vehkeistä,mutta kaikissa merkeissä on omat vikansa ja niinku sanoit niin käytöstähän se kesto onpi kiinni ja sit siitä mekaanikon innosta....(auts)
Mutta ap kirjoittajalle:Luulen että sulle riittää kun vaihdat bensat tankkiin ja suojaat kaasarin ja eiku radalle....Muutamalla kaverilla on tuollainen samanlainen laite ja eipä niissä tarvii oikeastaan muuta tehdä ku vkaasariin vähän lumisuojaa ja kovilla pakkasilla si,tä syylärii vähän umpeen niin pysyy lämmöt oikeina.
Eipä muuta ku kone uraan ja torvi auki!
Kirjoittaja: TINO TURTOTere
Tunnen entisen A-luokan kaverin joka ajeli vastaavalla "tuomiopäivän helvetinkoneella" enskalenkkiä, oli se hurjan näköistä touhua :) 450 totesi "hieman laiskan oloinen" :)
mutta empä usko että sun tarvii tehdä muutakuin laittaa bensaa tankkiin pitäis toimia kesät-talvet samoilla säädöillä