Hondan kaasarin säädöt
18.9.2005 - 18:19
|
Kirjoittaja: Sami LeppäniemiElikkäs pyörä ei käy/ei lähe käyntiin. Hetken voi ajaa ja sitten sammuu.. Tietäiskö joku miten nuo kaasarin säädöt pitäis olla??Pyörä on honda cr 125 -97
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: Kees van NiftrikPuola voi oireilla em. tavalla.
Kirjoittaja: Sami LeppäniemiLuulen että vika on virtapuolella.. Pyörä käy hetken sitten sammuu ja eikä anna enää kipinää sen jälkeen..missä vika??
Kirjoittaja: Jouni PatjasMoikka.
Eikös noissa -97 mallin piikeissä ollut hämminkiä käämien kanssa. Oireili juuri tuolla lailla, eli kävi kylmanä ja kun lämpesi kunnolla niin kipinä katosi. Sitä en muista, tuliko niihin joku paranneltu käämi myyntiin, vai korjattiinko ne vanhat. Täältä varmaan löytyy kyllä tuohon käämiasiaan korrektia tietoakin, oli kuitenkin ilmeisesti suht
Kirjoittaja: Miika SavoEi voi kyllä sanoa ihan suoraan mikä on vikana. Pitäisi tutustua paremmin pyörään. Savuaako pyörä tai onko muuten tukkonen? Miten se sitten sammuu? Tukehtuuko vai paukkuuko? Kuinka kauan voi ajaa ennen kuin sammuu?
Vika voi olla ainakin siellä kaasuttimessa tai virtapuolella (esim. magneetto, puola, tulppa, tulpanhattu). Muitakin vaihtoehtoja on myös. Kato nyt ekana se kaasari läpi ettei ole vettä tai suuttimet vaikka liian isot. Tokana tsekkaa virtapää, heittääkö vaikka kampiakseli, tai onko muuten väljää jossain. Kokeile toista tulppaa ja tulpanhattua. Tässä mun vinkit.