Honda XR 125 L

Kirjoittaja: Sami LitmanenHei!

Olisiko kenllään kokemuksia tuon merkkisen pyörän virittämisestä?
Mitä minua kiinnostaisi tietää on: auttaako viritys paljon kiihtyvyyteen tai suora nopeuteen, millä tavalla pyörää kannattaa virittää?

Sitten minkäs kokoinen tuo honda alkuperäinen kaasari on( jos autaa virittämisessä minkä kokoiseen kannattaisi vaihtaa)

Kannattaako ostaa joku racing käyrästö?

Kiitos jo etukäteen

Kirjoittaja: Kees Van NiftrikParasta säästää rahat isompaan nelariin. Lyömällä kolmasosan uuden hinnasta likoon, saat tehon nousemaan nykyisestä 5:stä hepasta 7,5 heppaan. Ei maksa vaivaa.

Kirjoittaja: Sami LitmanenNo ei ole tehot 5 heppaa :D tehot on 10 heppaa ja 8,5kw ja en osta isompaa nelaria sen takia että olen vielä 16v ja ajelen tolla mun kevarilla yleisessä liikenteessä mutta haluaisin siihen vähän lisää tehoja...

Kirjoittaja: Kees Van NiftrikOk - muistin sitten väärin. No joka tapauksessa 10:stä 12,5 heppaan ei tee kesää...

Kirjoittaja: Sami LitmanenEli siis kaasarin ja/tai putkistonvaihtaminen ei juurikaan vaikuta? En tietenkään rahojani halua hukkaan heittää joten osaisiko kukaan sanoa minkä verran kaasarin vaihtaminen nostaisi kw? entä putkiston vaihto?