Honda Crf 250-X

Kirjoittaja: NIKO KONTTILAMoi! Mitenköhän kyseisenlaisessa pyörässä saisi tehokkaammat valot, kun meinaa olla nuo alkuperäiset aika olemattomat? Mistä liikkeestä saisi tehokkaamman virtapään?

Kirjoittaja: NIKO KONTTILAOnko kukaan ostanut Motopalvelusta sitä vauhtipyörää minkä pitäisi tuottaa 100w käämimuutoksella? Onko sieltä saatavilla jotain tehokkaampaa käämiä ja mitä muita muutoksia pitää tehdä? Entäs minkä hintaisia ne ovat suurinpiirtein? Mitenkäs se hoituu, kun oon kuullu niinku Sirkkukin tossa sano et virrat ohjattaisiin suoraan akulle, eikä niin kuin nyt että osa menee akulle ja osa valoille?

Kirjoittaja: KARRI KUISMAsiis Motopalvelusta kannattaa kysellä.
ja virtaa riittää...

Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOPelkästään sillä virtapään valopuolen uudelleen käämimiselläkin saa huomattavaa parannusta aikaan. Silloin pistetään vaan kaikki virta kulkemaan akun kautta. Huolto-Kaksikko niitä on tehnyt ja keväällä tehtiin itsekin yksi mun omista temmin kanssa harjoitteluista viisastuneena. Liki 100W ja lähes tyhjäkäynniltä. Kierrosmääriä en enää muista, mutta 0.4 tai 0.5mm lankaa 3 tai 4 rinnan käämittiin.

Kirjoittaja: ARTO AHLSTENHM Hondalta varmaan sais hyvän ja sitten motopalvelulla näyttää olevan nettisivuillaan lääke tähän vaivaan.
http://www.motopalvelu.com/special%20osat/special%20osat.htm

Kirjoittaja: NIKO KONTTILAMistä niitä Hm racing virtapäitä saa? Saisiko niitä jonkun liikkeen kautta? Kun kaksi sellaista virtapäätä olen Suomessa nähnyt, mutta kummatkin olivat 250cc Cr virtapäitä ja ne oli Aholan Mika tuonut Suomeen. Ne ovat vaan kuulemma aika tehokkaita!?