Honda CR125 -98->
11.2.2001 - 00:00
|
Kertokaahan millaisia pelejä on nämä alurunkoiset piikkihondat. Missä hinnoissa ne pyörii käytettyinä? Piisaako teho, millainen runko jne.
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: J Mtipi lienee näitä seiskaluokkalaisia finninaamoja joiden perusongelma lähtee jostain niin syvältä ettei voi ymmärtää... pyörää ei oo ikinä kokeiltu saati sitten mitään muutakaan mutta silti se on paska ku herra niin sanoo...
oon ite ajanu kolme kesää 98mallin hondan piikillä ja ei paskan vertaa ongelmaa... normaalia männän ja kytkinlevyjen vaihtoa...ongelmia vaihteiston kanssa oli cr80mallissa vuonna 98 näissä ei kakkosvaihde kestänyt joissain tapauksissa.
Kirjoittaja: Jukka SundvallNiin, jos jonkun yksilön mopo ei oo toiminu jonakin viikonloppuna niin ei saa yleistää! Olen omistanut tämmöisen jo kauan enkä ole eläissäni tavannut yhtä luotettavaa ratsua! Takahäkkiä olen kerran joutunut hitsaan mut se on kai normaalia kovassa käytössä! Ei mitään, hyvä peli se on!!:)
Kirjoittaja: tipi laukkaneneipä ole hääppösiä vehkeitä, vaihdelaatikot ei kestä. Harkitse vakavasti jotain muuta merkkiä,älä lyö käsiäsi sontaan!
Kirjoittaja: clas gäddaminulla on myytäväna tämmönen pyörä ,ja hinta on 15000mk. se on ajettu 50h ja ei ole ollut mitään ongelmia,ei laatikon eikä rungon kanssa.soita ja kysy lisää,puh.040-5711707