honda cr sähkö vika?

Kirjoittaja: VESA HIRVIKOSKImistähän pitäs lähtee vikaa hakeen kun mun honda cr 250r vm.2002 vie yx-2 tulppaa per ajo kerta enkä välttämättä aja tuntia kauenpaa? ekan tulpan se viä melkein heti käynnistyksen jälkeen pensa on 2,5% tulpan hatun vaihdoin.viime kesän ajoin yhdellä tulpalla hyvin!!!!!!??????

Kirjoittaja: Mikko KämäräinenJuu väärä tulppa. Mulla vähän vanhempi CR poltti kans pari 9-tulppaa hetkessä, 8:lla ei koskaan mitään ongelmaa.

Kirjoittaja: SAMI KUJALAlaita sinne se Br8eg tulppa se sinne kuuluukin ja todennäköisesti ongelma poistuu. jos ei niin sitten katot kaasarin säädöt ja läppien kunnon ja ne löytyvät sylinterin/lohkojen ja kaasarin välistä

Kirjoittaja: Jussi Metsänkyläjos tulpanhatun vaihdossa on tullut tilalle resistori hattu niin polttaa tulpat kanssa. Siinä kyljessä kyllä pitäis lukee vastusarvo jos se sellanen on.

Kirjoittaja: Pekka PitkänenMites pyörän lämmitys? Jätät pyörän käymään tyhjäkäyntiä 10 minuutiksi, kun puet ajokamppeet päälle?

Kirjoittaja: SAMPO SIIRIÄINENMoro!

Oma 2-T husseni hajoitti tulpaa viimesyksynä noin 15 minuutin syklillä. Mun ongelma ratkesi sillä, että vaihdoin pienemmän tyhjäkäyntisuuttimen. Ohjekirjan mukainen suutin oli liian iso, mistä johtuen pyörä oli koko ajan vähän "juovuksissa" ja tulppiakin kerkis mennä useampia, ennen kuin keksin vian.

T:SS

Kirjoittaja: VESA HIRVIKOSKImistä näen sen läppäventtiilin!?

Kirjoittaja: JUSSI HÄRKÖNENKokeilepa lämpöarvoltaan vakiota tulppaa.Toisinsanoen miksi 10 tulppa?

Kirjoittaja: JUSSI MAKKONENEikä läppäventtiili "irvistä"/ ole rikki?

Kirjoittaja: VESA HIRVIKOSKIolen käyttänyt ngk br10eg onkohan se ok!?

Kirjoittaja: SAMI KUJALAmitä tulppaa käytät? (pitäis olla Br8Eg muistaakseni vastuksellinen sen takia koska siinä on se sähköinen pakoaukon ohjain normi tulppa saattaa häiritä sitä servo systeemiä) seokset kannattaa tarkistaa jottei saa liikaa jostain syystä