Honda CR 500 Vuosimalli 89 tietoja
14.9.2003 - 10:26
|
Kirjoittaja: Jesse TanskaTerve! kyselisin vain että minkälainen pyörä on honda CR 500 cc ajaa? Aion ostaa ensi keväänä sellaisen. Vuosimalli on 89. Kuinka paljon tollaisessa 89 vuosimallisessa on tehoa, kiinnostaa kovasti tuo pyörä, tehoa varmasti piisaa!!! olen ajanut 125cc harrastusmielessä. toi varmasti kulkee!!! myin 125cc torstaina pois. TIETOJA!!! KIITOS!!!! Olisiko jollain joku video tosta 89 vuosimallisesta?
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: Sami LänsimaaTollaset soratie kiitäjät pilaavat omalla toiminnallaan tietysti oman sekä yleensä paikallisen moottorikerhon maineen. Kyllähän kukavaan uskaltaa tiellä ajaa kovaa, mutta radalla se katotaan että kenellä rahkeet riittää. Jos halua ajaa tiellä niin ostaa sitten katupyörän ja pysyy sielä tiellä.
Kirjoittaja: Ville HarviaNo kerhon maineen ja koko lajin maineen, ku ajellaan yleisillä teillä. Vaikka kyllähän sitä tuli itelläki poliisia ja muita kiusattua alkuaikoina. Minkäs ikäsestä kaverista tässä puhutaan ku näytti Pentin viesti olevan tyyliä että Jesse on aika nuori?
Kirjoittaja: Ville HarviaNo huh huh onpas täällä teiniangstia ilmassa... Osta minkä haluut. Miten niin pyörä on 250cc ku äsken se oli 125cc? Osta 500cc ajat ainakin kovempaa mettään... :]
Kirjoittaja: Pentti RaittilaHuh, huh, jos oma henkikulta on vähänkään tärkeä, niin kysykää pojat oppia joiltakin kokeneemmilta, ja se joka myy tälle Jesselle sen viissatasen, niin joutaa joutua koulemantuottamuksesta elinkautiseen kuritushuoneeseen. Viissatanen kiihtyy pelimiehen käsissä 0-100 km/h n. viidessä sekunnissa, eikä kakspuolikas jää siitä paljon jälkeen. Ne on kokeneitten tosimiesten ajopelejä. Eikä niillä saa sorateillä.... ja tietenkin olisi varmaan hyvä kokeilla ensin, pystytko polkaisemaan pyörää edes käyntiin. Sellainen 50 cc enduromopo olisi varmasti paras harrastuksen tässä vaiheessa.
Kirjoittaja: Jesse Tanskaja puolikas ei ole mulle liikaa, sulle se varmaan on!!!!!
Kirjoittaja: Jesse Tanskano kyl mä tiedän mitä motocross ja enduro on, mutta mä ostinkin pyörän hiekkatiellä ja metsäpoluilla ajelemiseen, enkä motocrossiin, siellä minä uskallan ajaa. sä oot itse väärillä teillä. pyörä on 250cc eikä se ole hiekkatiellä karannut käsistä.
Kirjoittaja: Antti Vainionkulmaolet kyllä aivan väärillä teillä jos haluat kehityä kuskina koska jos kuski pystyy piikkiä ajaan radalla niin että se laulaa niin mennään todella lujaa jos ostat jonku isolohkon niin kehityksesi ajajana loppuu siihen ja epäilen että puolikaskin on liikaa ku se on niin että joka kuski niitä sielä pellolla ja mettäteillä laulattaa mutta sit ku mennään oikein kunnon radalle niin tulee polven korkuiset junnut pikkukaseilla ohi. neuvoisin että jos sinä halut harrastaa niinku kunnon... tiätkö muuten mitä motocross ees on? niin jos haluut harrastaa M_O_T_O_C_R_O_S_S_I_A niin osta niin uus piikki ku rahat riittää ja renaa sillä!!!!!!!!!
Kirjoittaja: Jesse Tanskapaljos 250cc on tehoja?
Kirjoittaja: Jesse TanskaKiinostaa toi 500 cc. paljos tossa on tehoja? Vuosimalli 89
Kirjoittaja: Jesse Tanskaehkä 250cc on parempi kuin 500cc. Ostan keväällä sittenkin 250cc. tehoero vain 5 hv
Kirjoittaja: Jani MielonenTeho eroa kyseisillä vuosimalleilla on 12hp. En näkis mitään järkevää syytä ostaa 500 jos et ajele pelkästään jäällä, tehot riittää varmasti puolikkaassakin, miksipä ei myös piikissä
Kirjoittaja: Jussi Korkeakivimiksi 500cc?
onko järkeä hypätä piikistä viis sataseen uskoisin että puolikkaassakin riittää tehoja tarpeeksi taitaa olla aika paljon raskaampi ajaa ku piikkinen