Honda CR 500

Kirjoittaja: Jesse TanskaMoi! Haluaisin tietää minkälainen pyörä honda CR 500 on ajaa. Aion ostaa ensi keväänä sellaisen, vuosimalli on 89. miten se eroaa 250 cc:stä. olen ajanut 125 cc harrastusmielessä. kiinnostaa kovasti tuo 500 cc. en ole mikään kilpaajaja mutta olisiko se hyvä harrastuspyörä? mistä sivulta löytyisi joku video. olisin kiitollinen.

Kirjoittaja: Jesse TanskaNiin vielä semmoinen kysymys että voisiko joku kertoa että mistä löytää videon

Kirjoittaja: Matti Vasarainenjoo no kyllä tollanen 500cc 2t on kova repimään, en itse kyllä tollasta pyörää millekkään crossi radalle ostaisi. liikaa tehoa ainakin mulle, siinä vois sanoa että pyörä vie miestä mennen tullen ellei ole kunnon pelimies stongassa kiinni. aivan varmasti 250cc on järkevämpi hankinta 125cc jälkeen. kuitenkin 125cc --> 500cc siirtyminen on aika suuri harppaus, jos ajatellaan 500cc tehoa/vääntöä verrattuna 125cc.

Kirjoittaja: Jesse TanskaNo mites toi 250 eroaa 500:sta?

Kirjoittaja: Jesse Tanskaonko tolla 250cc niin hirveä tehoero 500cc, haluaisin tietää?

Kirjoittaja: Anssi LehtinenNoissa 10 vuotta vanhoissa peleissä on mielettömän yksilölliset erot. 500 vääntää tietty paljon alempaa kuin 250 ja huipputehojakin on vähän enemmän (uuteen 250:een verrattuna kuitenkin hyvin vähän (vakiona)). Saa olla melko sileetä tai raskasta baanaa ja kova kuski, että tuon tehon saa käytettyä hyväkseen.

Hondan CR500R kestää kuitenkin suunnilleen mitä tahansa.

Kirjoittaja: RENE RANNIKKOPuhun vain omasta kokemuksesta ajaa HONDA 500cc pyörällä.Mielestäni isolohko on mukava ajaa kunhan muistaa ottaa hatun pois ennen pyörän päälle menoa.Tehoa voi säädellä tangossa oikealla puolella olevasta kahvasta.Ja aina kun tarvii tehoa lisää niin sitä tulee kahvaa käännettäessä.Harrastelija ajaa hyvinkin koko kesän ja jopa kaksi samalla männällä.Eli jos haluu ajaa eikä korjata niin suosittelen ehdottomasti isolohkoa.Ajotekniikka tosin pitää harjotella uusiksi piikin jälkeen.Eli täytyy opetella ajaa väännöllä.Jos ajaa kuin piikillä niin sitten SATTUU ja per...!!
N.m.pappatunturista suoraan isolohkoon!