Honda CR 250 Ongelma
25.9.2003 - 19:09
|
Kirjoittaja: Jesse TanskaTerve! nyt olis pieni ongelma pyörän käynnistämisessä. pyörä on 89 vuosimallinen!Ostin pyörän sunnuntaina jämsästä! kävin maanantaina ajamassa sillä, ja se toimi hyvin mutta tänään kun olin menossa ajamaan kausalan montuille niin se ei lähtenytkään käyntiin. Että mikä on ongelma, moni prosenttista bensaa siinä pitää olla?
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: Jesse Tanskano eilen kokeilin lähteekö pyörä käyntiin niin se lähti ensimmäisellä polkasulla käyntiin
Kirjoittaja: Tomi Pennanen Kokeiles aluks vaihtaa tulppa. Jos ei auta niin putsaa vaikka kaasari.
Jos ei vieläkään mopo lähe käyntiin niin kirjottele ja mietitään jotain uutta roplaamista...
Kirjoittaja: Anssi LehtinenJos kyseinen pyörä on ensimmäinen krossimoposi, annoit todennäköisesti liian vähän hanaa ja tulppa ei siitä tykännyt. Bensan sekoittamisella tuskin oli asiaan vaikutusta, ellet siitä jotain aivan karmeaa siirappia vääntänyt.
Alkaa olemaan sen verran viileää, että tuskin se peli kovin rikkaallakaan käy jollei ole tehty todellisia talvisäätöjä kaasariin, mutta kai nekin kannattaisi tarkistaa ja varmistaa, että ilmanputsari on puhdas.
Kuumempi tulppa on sitten seuraava vaihtoehto, mutta kannattaa kokeilla taas vakiota kun alkaa vähän vauhtia ja kiekkoja löytymään koneesta.
Kirjoittaja: Jesse Tanskamun ensimmäinen crossipyörä oli 80cc, sitten mulla oli 2 125cc crossipyörää, mutta ei ole enää. 250cc on mun nykyinen pyörä. en vaan tiedä mikä mun pyörää mättää.
Kirjoittaja: Jani Mielonenkerroppas lisää pyörästäs. Minkä näkönen? onko shell advance tarrooja muutama sekä wisecon tarrat sivukilvissä? WP:n keula? Jos näin on se on minun entinen(sen osti kesällä joku ja saattoi nyt myydä sen sulle, tai ainakin se näkyi olevan myynnissä) ja siinä on läpät pikkusen heikolla hapella. Eli kun se seisoo muutaman päivän se ei lähde niin herkästi. Mutta tässä takuu varma vinkki, laitat ryypyn päälle(ei välttämättä edes tarvitse jos ei ulkona seiso) ja sitten vaan polkemaan, elä koske kaasuun missään nimessä ennenkuin lähtee käyntiin. Kun polet käyntiin tuntuu ettei se lähde parilla ekalla, mutta sitten kyllä hörähti aina 5 ensimmäisellä.
Nämä vinkit siis jos kyseinen sinulla on kyseinen pyörä, miksipä ei muutenkin, noinhan se kylmänä laitetaan käyntiin. Kuumana kaasun kanssa
Kirjoittaja: Kees Van NiftrikRiippuu paljolti öljyn laadusta, mutta 2,5% - 3% lienee aika yleinen määrä.