GasGas 250 -98
Kirjoittaja: SAMU LEHTINENTuli vaihdettua Husaberg 501:n tuollaiseen. Onhan se hieman erilainen ajella kuin tuollainen iso nelari, mikä poistuu pelkästään tyhjäkäynnillä ;-)) Olisko kellään tiedossa mitkä ovat kaasarin alkuperäiset suuttimien koot? Siinä taisi olla 40mm keihin. Samoin neulan korkeudesta olisin tiedustellut, ihmettelin vaan, koska neula oli säädetty kaikista alimmaiseen asentoon eli sokka oli ylimmässä raossa ja nitä rakoja oli viisi kappaletta. Olen ajanut ainoastaan koeajon, mutta mielestäni alakierroksilla se hieman röpötti, mutta kun kierrokset nousi niin sitten kiekui. tietääkö kukaan millaisilla säädöillä ko. pyörään saisi mahd.hyvän alaväännön?
Samoin edellinen omistaja oli ottanut valokäämien vauhtipyörän tai jotain irti se oli sellainen pyöreä kiekko, mutta eikös se vaikuta jollain tapaa pyörän menemiseen, se kuitenkin painaa jonninverran?
Jyrki
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: SAMU LEHTINENNo niin bensan saanti puoli on kunnossa, mutta kun olin tänään ajamassa n. 0,5h
niin meni kaksi tulppaa paskaksi. Pyörässä oli kiinni NGK8ES ja sellaisen laitoin myös tilalle, mutta kumpikin tulppa meni pimeeksi n.15minuutissa.
Ei taida olla oikein sopiva tulppa tuo tuollainen. Tietääkö joku mikä olisi sopiva tulppa???
Kirjoittaja: SAMI KUJALAb9eg es.sät ei kovin hyvin toimivia. toi ainakin toimi mulla
Kirjoittaja: SAMI KUJALAvoi vXXXX mitä on tullu kirjotettua. tarkoitin sanoa että b9eg toimii hyvin..
Kirjoittaja: SAMU LEHTINENKiitos Juha.
katson ne läpät, neulan ja suuttimet kunhan löytyy aikaa. Palailen asiaan ja tulen käymään liikkeessä. Kiitos jo etukäteen hyvästä palvelusta.
Jyrki
Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOEipähän tuo lisäpaino/sen puute vääntöön vaikuta, mutta esim.tyhjäkäynnin tasaisuuteen ja kaasuun reagoivuuteen kyllä. Jotenkin tuo neula alimmassa asennossa laittaa kyllä kuulostamaan asian siltä, että siinä sun kaasarissas on neula ja neulaputki kuluneet pahasti. Otappa irti ja katso valoa vasten...ettei vaan olisi neulaputkikin aikas soikea. Uudet maksaa luokkaa 40-50e tai jopa vähemmän.
Kirjoittaja: SAMI KUJALAen muista säätöjä ulkoa mutta mulla olis ohjekirja tommoseen tais olla 98 tai 99 mc malliin erot taitaa olla vai se että mc:sä on nelilovinen loota ja ei valoja ja taitaa löytyä yksi satsi "marotzin" 50mm keulan stefoja.
Kirjoittaja: JUHA LAAKSOLaita ihmeessä se lisäpaino takaisin,jos sulla on se tallessa tai sait sen mukana.
Tulee kyllä huomattavasti ajettavuutta alakierroksille... Eikä vaikuta juuri ollenkaan kierrosherkkyyteen.
Itsellä on ollut se "lisäpaino" jopa uudemmissa 200:ssa.
Katsopa siitä neulasta,mikä sinne on laitettu,kyllä pyörä täytyy saada pelamaan neulalla niin että se keskilovessa, siihen asti täytyy vain etsiä sopivaa neulaa. Veikkaisin että N1EC keskellä on lähimpänä. Voin katsoa taulukosta sulle sopivan neulan kunhan ilmoitat nykyiset säätösi.
Niin,ja jos sinne on laitettu jotkut hiilikuitu/kevlari(mitkä lienee)läpät niin ne voit heti heittää roskikseen. Ei käyttöä...
Alkuperäiset parhaat(testattu NIIN monta kertaa).