EI VOI PITÄÄ PAIKKAANSA!!!
27.12.2003 - 21:56
|
Kirjoittaja: Jarno StenOstin tossa syksyllä pojalleni tommosen Yamaha TTR 990,pikku nelari 3-vaihteinen harjoittelupelin.No,aattelin vähän ehostaa, kun muuten siisti.(kaikki takapään laakerit loppu,kun faija tarkisti.)No, ne pannaan nyt kuntoon,mutta jos sivuilla pyörii joku oikein arwidsonin mies,niin voisiko selittää,miksi 4 tarraa tankkiin maksaa lähes 200e? W..tu ihan älytöntä!!!Muutkin voi kommentoida,varmaan löytyy kokemusta.
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: J-P ANTTOLAINENYksi keino mitä olen käyttänyt metsämopoissa..Olen ostanut sika kalliin tarrasarjan, sen jälkeen kopioinut/skannannut duuni paikan värikopiokoneella, alkuperäinen tarrasarja pörssiin myyntiin ja aina tarvittaessa säänkestävästä materiaalista "uudet" tarrat mopon kylkiin.. ja tarrojen hinnaksi tulee joitakin euroja!
Hyvät uudet vuodet ja pitäkäähän vaijerit kireällä spooreissa!
T: JiiPee & te410
Kirjoittaja: NIKLAS RYTILÄSain werxin trimkitin 20e
Kirjoittaja: PASI KAUKOLAMPIRauhoitu nyt hyvä ihminen hieman niin joku voi vaikka vastatakin sulle...
Kirjoittaja: Jarno StenEn mä tässä sen pahemmin ole kiukkunen,mut ottaa vaan päähän tämä ylihinnoittelu.Vaikka ne tarrat tulisi japanista marsin kautta,ei ne saatana voi maksaa niin paljon!Ja jengi maksaa ihan pokkana!Miksi? Nyt pitäisi laskeutua,varaosat nielen jotenkin,mutta että pelkät tarrat?! Wastaa arwidsonin mies!!!
Kirjoittaja: Tuomas PietiläinenNo jos yhet tarrat pikku talttahampaan mopoon on noin tärkeet, niin leikkaa jonkinlaiset sapluunat joiden kanssa marssit mainos/teippitoimistoon ja pyydät niitä tekemään sulle ihan omat superspesiaal tarrat. Kuskin vauhti nousee tälläkeinoin n. 0 km/h
Kirjoittaja: Ville HarviaEi tätä lajia oo pakko harrastaa!! Tää on kallis laji, ni mitä siitä pitää valittaa,vapaehtoista hommaa tää on, HUH HUH!!
Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOKylla tuo kontaktimuoviviritys voi kestaakin. Huomasin juuri paikallisessa halppiksessa sellaista oikein paksua kirkasta kontaktimuovia, silla ainakin pitaisi voida peittaa. En ole kokeillut, mutta jotain tolle nykyselle piikin rayskalle pitaa ennen myyntia tehda. Se kun kumminkin menee jollekin ulkonaosta tarkalle A1-kuskille.
Lisaksi tuollainen ohut kontaktimuovi vetaa kasaan lammetessaan ja jos sen liimaa PUHTAASEEN pintaan yli kulmien ja lammittaa hieman 20e puhaltimella, niin pysyyhan se kiinnikin esim. ilmanohjaimessa tai tankissa.
Tarkeinta sen kiinnipysymisen kanssa on puhdistus ensin kunnon liuottimella, esim. tinnerilla. Jos muovissa on jurmuja, voi niiden roikkeet silittaa samalla puhaltimella, mutta ensin niista pohjia myoten paskat pois. Toimi ainakin minulla, muovi oli Lempaalan kirjakaupasta.
:::::::Sirkku
Kirjoittaja: TURKKA HAGMANEikö siihen saisi tarvike tarrasarjaa? Isompaan pyörään maksaa n. 40-60 e. Indy Oy 040-5819799.
Kirjoittaja: Maunu Laitinenniin hän seon mutta sulla sentään varmaan onsitä rahaa . mulle kävikuule niinhyvä tuuri kun isä on kuolut ja äidillä ei oo paljoo rahaa niin munpitää maksaa lähes kaikki itse . kun ne siskot muuten vaatis äipältä samatrahat niin ei riittäs . kaiken huipuksi yritän saada ostettua uudemman pyörän nyt olin saanut jo vähän alkuu uuteen pyörään mutta ei helvetti heti tuli uutta maksettavaa osaa ei voi mitään siin
Kirjoittaja: JUHA LEHTONENNiinhän se ikävää kyllä on, että tosiharrastajan pitää olla tolkuttoman rikas. Itsellänikin olisi ajohaluja vaikka kuinka, vaan ei rahaa.
Mutta oletkos itse kokeillut tehdä tarroja? Minä olen parit tarrat tehnyt tuohon omaan peliini ja ihan kohtuullisen hyvän näköiset olen saanut. Väänsin Corelilla "RM" logon ja printtasin sen ihan tavallisella mustesuihkulla kalvolle ja liimasin ne ilmanohjaimiin. Pari tuntia meni tehdessä. Kovin pitkäikäiset näistä tarroista ei tule, mutta niitä voi sitten printtailla niin usein kuin viitsii. Laitoin muuten kontaktimuovia vielä kalvon suojaksi, ettei muste liukene niin helposti.
Edellinen omistaja oli tehnyt pyörään tarrat ihan leikkaamalla yksivärisestä tarra-arkista. Ihan järkevän näköiset nekin olivat ja kestävämmät, kuin omat printtaamani. Yksivärisinä ne olivat vaan vähän tylsät.
Kirjoittaja: JONI WESTMANkylhän kaikki on juu aika kallista nykyään..
Kirjoittaja: Jarno StenTässä nyt olekkaan kyse mistään vauhdista,tai kuskin taidoista.Samoin tiedän kyllä 16v.harrastamisen jälkeen lajin kalleudesta.Manaan vaan itsekseni sitä,että miten kaikesta pitää nykyään maksaa niin tuhottomasti!Että näin tämä tästä aiheesta.
Kirjoittaja: PASI KAUKOLAMPIGas gassiin ilmanohjaimet tarroineen maahantuojalta n.80e/kpl
Kirjoittaja: Jarno Stenjoo,kun nyt ei puhuta gas gas,vaikka hyvä peli sekin.mun pitää saada ne tarrat,mut en saatana maksa 200!! Joku tietää kuka on arwidsonila töissä,vastatkoon tälle palstalle,odotamme!!
Kirjoittaja: Jarno StenEihän tämmöisessä hommassa ole mitään järkeä!! Kyllä meidän porukassa pitää löytyä mainostoimiston porukkaa,mitkä osaa nämä hommat tehdä halvemmalla,haluan vain että uskaltaako joku maahantuojan edustaja tulla nimellä esiin,ja kertoa,miksi tarrasarjat maksaa näin paljon.Ei varmaan kukaan selittele!Ihan turhaa selitellä et nipponit on antanut hinnat,ei enää mene läpi!!!!!
Kirjoittaja: Jarno StenSiis laite on Yamaha TTR 90.
Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOHeh :-)
Eihan tuo viela mitaan, NX:aan maksoi pelkat ilmanohjaimet liki 600e...et silleen. Arvaappa miks nuo werx yms. tarrasarjat kay kaupaksi :-)
Kysyin tarroja kesalla kahteen pyoraan ja molempiin tarrat muuten maksoivat enemmat kuin uudet muovit valmiiksi tarroilla! Sitten paatinkin olla kysymatta. Luultavasti muiltakin loytyy just samanlaisia kokemuksia, muttta jos on poikkeuksiakin, kertokaa ihmeessa!