DRZ400

Kirjoittaja: Kertokaahan Suzuki DRZ400:seen tutustuneet kokemuksistanne. Olen harkinnut nelariin siirtymistä. Kaikki alan lehdet ovat kehuneet pyörää lähes varauksetta ja kun hintakin on luokan edullisin niin luulisi että kaikkia ajaisivat sellaisella. Mutta harvoin noita näkee.
Tarkoitus on ajaa lähinnä kuntoilumielessä ja ehkä joskus kisatakin. Kokoa on 190 cm ja 95 kg.

Kirjoittaja: Eipä ole kovin suosittu pyörä(merkki) metsäpoluilla. Ehkä se myös kertoo pyörästä jotain... Koska olet noinkin kookas suosittelen euroopassa valmistettua pyörää. Esim. erään Itävaltalaismerkin suuri suosio 4- (ja 2-) tahtisissa ei varmasti ole sattumaa. Laatupeli suosittelen!

Kirjoittaja: Joopajoo.Itsekin oon lähes vuoden ajellut,eikä murheita ole ollut.Mielestäni pyörä on parempi,kuin miksi sitä luullaan.Ehkei tosiaan se nopein,ja ketterin,mutta varmasti riittää aina A-luokan keskivertokuskille asti..400:set painaa kaikki n.113kg,ja ainakin Jammun painojakautuma tuntuu samanlaiselta,Kotka on vähän alapainosempi(=helpompi taitella).Jousitus ei mielestäni ole letku,jopa päinvastoin.Ja mulla sentään on painoindeksi kohdillaan,eli hyvinsyöneenä painan lähes saman kuin pyöräkin.Uskallan ehdottomasti suositella,kun hintakin on todella kohdillaan.

Kirjoittaja: Nikkanen EeroTestasin vaan,että toimiiko yhteys.Toimii...Ei varmaan kukaan lue näitä vanhoja,mutta jos,niin peli (drz400) on myynnissä h.5000 E.. No saa nauraa,jos naurattaa,mutta ajettu alle vuosi,käsitelty lähes silkkihanskoin,kaaduttu on,mutta vain lumeen,ja huollettu useammin kuin direktiivi suosittaa.Eli superdiisseli kuntoluokkalaiselle/veteraanille,joka haluaa varmatoimisen,NOPEAN,joskin voimia vaativan kulkimen,joka ottaa miehestä mittaa.

Kirjoittaja: Pauli HänninenMoro!!!

Oliskohan sulla mahdollisesti vielä pyörä myynnis?

t:Pauli

Kirjoittaja: PYRY NIKKANEN DRZ lähti vaihdossa Örthenille,mutta jos se vielä siellä on niin siinä ois hyvä laite!Soittele Tanelle ja kysy,pääsette varmaan kauppoihin.p.8787941.

Kirjoittaja: mulla on tommonen ollut vuoden. Soveltuu hyvin kuntoiluun hupimielessä. Pyörä lienee suunniteltu Amerikan aavikoille koska maavara on muutaman sentin pienempi kuin yleensä ja koska moottori on leveämpi kuin monissa muissa = vaatii lisäsuojukset ettei hajota heti kivikossa. Muita ongelmia ei ole ollut paitsi kova ääni joka korjaantui äänenvaimentimen vaihdolla. Ari ( poikani) ajoi joskus enduroa A-luokassa ja on kokeillut pyörää ja mielii vaihtaa v 2001 mallisen 250 ccm Hussen nelariin ( mikä lie merkki ), on se sen verran mukava ajettava. Jos ajaa tosissaan kilpaa niin tämä ei ehkä ole paras valinta. Esa

Kirjoittaja: Omistin kyseisen pyörän minulla oli kytkin
ongelmia mutta muuta malla tutulla on sama
pyörä eikä ole ollut moista ongelmaa oliko maanantai yksilö?joisitus oli ongelma en meinanut saada millään toimimaan mieluiseksi
liian lepsu muuten pyörä oli ihan ok.cross radalle drz400 ei sovi mutta enduropolkuja kiva ajaa.

Kirjoittaja: Kun nyt mainitsit kokosi, niin tulipa mieleen, että kyseessä lienee 145-155 cm japskeille suunniteltu fillari. Suomalaisukkojen suurehko keskipituus voisi selittää pyörien vähäisen markkinaosuuden. Ainakin näyttää hitsin pieneltä. En sitten tiedä tuntuuko ajossa paljon suuremmalta ;D. Hitto tulipa ladeltua teoria!