CRF 250
13.11.2005 - 20:23
|
Kirjoittaja: ESKO MÄKINENkuinka kyseinen mopo kestää ja kuinka siihen sais lisää tehoa?
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: ESKO MÄKINENkuinka kyseinen mopo kestää ja kuinka siihen sais lisää tehoa?
Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTONo etpä sääkään Miika tarjonnut mitään uutta, kaikki oli edellä jo kerrottu...vai tarkoititko että Hondat ei hajoa yhtä herkästi kuin jotkut muut...;-))
Kirjoittaja: Miika SavoEn tarkoittanu oikeestaan mitään, kunhan kirjoittelin aikani kuluksi... ja toistohan on opintojen äiti. Että tajuaisi porukka siten paremmin asian pointin. Ei mitään Hondaa vastaan. Samanlaisia japsipyöriä kaikki...
Kirjoittaja: make savolainenHyvin kestää!!!
Kirjoittaja: juha koskiMeinaat että ei tehoo piisaa tarpeeksi luulempa että standardi pyörällä
otetaan voitto ihan missä kisassa vaan täällä pohjolassa!
Tai jos siltä tuntuu niin osta 450crf ei tartte miettii tota tehopulmaa.
Etuiskarit on lyhennetty parempaa kääntyvyyttä ajatellen.
Kirjoittaja: Anssi LehtinenEipä noiden nelareiden virittäminen tosiaan mitään salatiedettä ole (poislukien tuo kannen hienosäätö), hintavaa vaan.
Isommat venat, rajummat nokat(ja paremmat venanjouset pitämään venat ruodussa), kanavia auki ja isompi kaasari takaamaan virtaus. Kadonnutta alavääntöä paikkaamaan korkeammat puristukset antava mäntä.
Ohjelmoitava sytkä vielä vetämään kipinä ihan nakutuksen rajalle ja pytyn jälkeen avara (eli lähinnä desibelirajaa möykkäävä) pakopuoli niin eiköhän olla jo aika lähellä sitä, mitä pikkunelarista saadaan irti.
Kirjoittaja: Miika Savohyvää läppää tällä kertaa. Sirkku ei vielä oo päässy apajille...
Vakiollakin pääsee kyllä ihan hyvin, vaihda tosiaan isompi pyörä jos tehot ei riitä. Iskarit on melkein moottoria tärkeämmät. Pikkujippoja tietty voi moottorille tehdä, mut ei taida kannattaa harrastetasolla (en tosin tiedä sun vauhtia). Putkella saa moottorin luonnetta muutettua halvimmalla (ei kyllä kovin halvalla). Samoin syttyboxilla, mut se on kalliimpaa touhua. Kantta ei kannata paljon propata ellei halua sitten sen kestävyyttä parantaa esim. teräsvenoilla, venttiilin jousilla tms. Kansityöt on kuitenki sellasia "projekteja" joissa on omat riskinsä. Moottorien tehot on jo vakiona puristettu melko huippuunsa, joten kyllä ne hajoaa jos niillä aikansa vingutetaan ja laulatetaan tappiin saakka.
Kirjoittaja: HENRY ELD2006 mallissa on kone viritelty valmiiksi jo tehtaalla. .paljon uutta. ohennettu männänrengas kitka vähenee mäntä korkea puristeinen. ajoituksia rassattu valamiiks. uus 40 milline keihin sekottimena. venoihin kestävyyttä kanteen valittu toinen matsku. ja tupla-änärit?. nipponin poika keksiny)). etuputkia lyhennetty painoo säästyy? ja kaikkee semmosta.. osta 125 2t paljon kestävempi ja yksinkertaisempi. ja pääsee kovaa jos osaa kääntää kapulaa
Kirjoittaja: Jarmo NiskanenKestää siinä kuin muutkin 250 4-t laitteet.
Huolellisella ilmansuodattimen hoidolla imuvenoilla pääsee jopa 30-50 tuntia.
Tehoa siinä on harrastelijalle ja jopa SM tason kärkeen aivan riittävästi, mutta jos silti tehoa haluaa lisää niin pakoputkisto, twin airin ilmansuodatin ilman kipinäverkkoa, ohjelmoitavat sytyslaitteet ja kansityö. Noilla sykkii kyllä mukavasti jo.