Cr125R enduroksi.
Kirjoittaja: Petri UutelaOmistan Kyseisen pyörän vuosimallia -96 millä on voitettu motocrossin suomenmestaruun -96 vuonna ja -99 muutettu enduroksi, ostin pyörän vasta joten olen aivan pihalla:) ajattelinkin kysyä että mitä välityksiä yleensä harraste porukka pitää 125 enduro pyörissä? onko vauhtopyörän lisäpaino tarpeen rauhottaakseen pyörää koska on aika kiukkusen oloinen? ajattelin jotain 150-200g lisäys itsessään ei tuota ongelmia koska olen metallin ammattilainen, kunhan vaan tietäis gramma määrän. ja alusta on mielestäni liian jäykkä mutta en tiedä miten se pitäis säätää jotta ois mukavampi pärryytellä. niin ja kuka suomessa myy
v-forcen läppiä ku en netistä lyötänyt jälleenmyyjää. ja kaikki muu olennainen info on terve tullutta.
kiitos jo etukäteen vastauksista.
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: Jussi PennaV-Forcet saa ainakin bto-sportsilta usa:sta tilattua. Itselläni ollut aikanaan 97 cr, jolla tuli myös ajettua metsässä, iskarit kannattaa suosiolla antaa vaikkapa Skogin tai muun gurun vastuulle. Itse en ainakaan saanut toimimaan ilman simmitystä kovinkaan hyvin. Vauhtipyörän lisäpainon määrästä saa tietoa varmaan kun tutkailee vaikkapa trailtechin (en nyt ole firman nimestä ihan varma, mutta jotain tonnepäin viisaammat saa tarkentaa) sivuja.
Kirjoittaja: JARI REKOLAYrität selvästi saada hondasi Tuomas Ahosen hondan kaltaista. Kyseinen pyörä on nykyään omistuksessani ja se on todella niin hyvä kuin mitä offroadprossa kehuttiin, jossei parempikin :) V-forcen läppiä ei kukaan tuo suomeen. Minulla oli ongelmia saada uudet läpät v-forcen runkoon onneksi yksi kaveri sattui valoittamaan että uusissa ktm:issä on v-forcen läpät joten ei muuta kuin kauppaan koittamaan sopiiko ktm:n läpät hondan v-forcen runkoon. Ja kyllä ne sopivat. Mutta rungon kiinnytys reiät ovat erikohdissa kuin hondassa elikkä ainoastaan läpät käyvät.