CR 125
18.5.2001 - 00:00
|
Oisko kellään kokemusta 94-95 vuosimallin piikkisestä cr:stä? olen ajatellut ostaa kyseisen pyörän, voisko joku kertoa millainen pyörä se on ajaa ja onko mitään tyyppivikoja? Mitä kannattaa erityisesti ottaa huomioon ostaessa käytettyä pyörää???
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: Aki KMulla oli cr 80 ja oli todella hyvä peli, ei ollu mitään vikoja, aina laakista käyntiin, ja muutenkin pelitti todella hyvin, nyt meillä on cr 125 ja yhtä hyvä peli, toimii moitteettomasti. Osta ihmeessä cr, ne on hyvii pyörii.
Kirjoittaja: HansciJarno ja Jop3, oottee ihan sairaan viksuja kavereita. onneks ees joku tietää näistä pyöristä. Taidatte olla näitä yläaste poikia. hehe :()
Kirjoittaja: pädisErittäin hyvä pyörä, minulla on -95 ja olen tyytyväinen. Oma pyöräni on entinen sm kisapyörä. olen sitä mieltä et kannattaa ostaa nimenomaan just joku kisa vehe.
En halua morkata mitenkään kavasakia, mutta kaverilla on huippu yksilö -93 250 (entinen jääratapyörä) ja vaihelaatikko meni just paskaks... toisella kaverilla -98 250 kava ja vaihe laatikko jouttu remontoimaa myös, ja yhel tutul hepul -93 125 ei menny vaihe laatikko mut muuten täys paska. et se siint kavasakin paremmuudest. kaikki japsi pyörät yamaha, kavasaki , suzuki ja honda on erittäin hyviä ja aika saman kaltaisia. Hondan jousitusta on kuulemma haukuttu mut miul on takan öhläri eikä jousitukses valittamista. ja sie mikä villan palamista valittelee ni se johtuu varmaan villan huonosta laadusta minulla ainaskaa ei ole ollu mitää valittamista. mutta aina kun ostaa käytettyä pyörää pitää muistaa et käytetyt on yksilöitä, eli ei sen pyörän hyvyys ole mistään merkistäkii. minä ainaskin pidän hondasta ja tulen ajamaan sillä viellä pitkään. SUOSITTELEN.
Kirjoittaja: sampo leoniajoo honda on täysi paska pensa loppuu ja vaikka mitä, sarvia menee kieroon. mutta onneksi joidenkin pyörien väri on valmiiksi sellanen et sammakot ei pelästy ku ne lykätään savihautaan.
Kirjoittaja: Artturi PekkolaKyllä on lapsellisia vastauksia monet, "kaveri kerto et siit palaa villat" -- NAURETTAVAA!! Tuokaan tyyppi edes tiedä mitä on villat ja mitä niitten palaminen tarkoittaa... Tälle sivustolle vain kunnon ajokokemuksia, joita tässäkin keskustelussa on jo kaksi kappaletta...
Kyllä CR on hyvä pyörä, itse en ole omistanut, vain testannut ja pikaisesti ajaen vaikutti hyvältä, tosin ihan erilainen ajaa kuin oma KTM...tottakai. En ole mitään erityistä valitusta vioista kuullut, kestävät siis kai kuten muutkin pyörät.
Kannattaa ostaa kisakäytössä tai mieluiten kakkospyöränä ollut vehje, silloin voi olla varma että pyörä on huollettu joka kisan jälkeen ja niitä ennen. Jos ilmoituksessa sanotaan "ei kilpailtu", niin ei takuuta hyvästä huollosta, harrastelijat kun usein huoltavat pyöränsä muutaman monttukäynnin välein tai muuta yhtä leväperäistä...
Kirjoittaja: jarno vÄlä jaksa osta KAWASAKI äläkä mitään hondaa niillä mitään tee täysiä leluja
Kirjoittaja: PeraHonda on paras, muihin merkkeihin ei kannata edea tikulla koskea.
Kirjoittaja: Ville SepponenOmassa -93 125 kawassa ei ole ollut mitään vikaa? koputan puuta...
Kirjoittaja: jop3Älä osta hondaa niissä on kaikki vialla kaveri kerto et niistä palaa villat ihan sika nopeesti!!!