Brasilia Six Days 2003?

Kirjoittaja: KEVIN ANDERSSONmillon rupee brazilian tuloksii tulee tänne?

Kirjoittaja: VEIJO KÄMÄRÄINENTuosta pääotsikosta vielä. Taidan sittenkin pistää samppakaljat kylmään. Vielä on kasassa kuusi kuskia, ei keskeyttäneitä. Asenne ilmeisesti jätkillä kohdallaan , koska jotain kipeetä jokaiselle.... miksikähän tuo Tinttikään ei tunne Tummelia, sehän hoitaisi noi satulan hinkkamiset parhaiten....voitto tulossa uskoo Kähmy

Kirjoittaja: VEIJO KÄMÄRÄINENOkke...mulla kans on taipumus rönsyillä. Teki heti heittää ylösrakentavaa läppää tosta yleisön palvelusta, kun mahikset tarjoutui.

Kirjoittaja: Pentti RaittilaTämä keskustelu on avattu "Brasilia Sixdays 2003" otsakkeen alla, joten sorry, jos aloitin rönsyilyn asian viereen. Katsotaan nyt miten siellä käy, ja palataan sitten tähän "Suomi-enskaan". Onhan se lajiparlamettikin tulossa. Valitettavasti vaan meikäläisen työvuorolista ei anna mitään mahdollisuutta osallistua siihen. Ja jotenkin on aika älytöntä panna crossin ja enskan parlamentit samaan aikaan, ikään kuin lajit olisivat "vihollisia" toisilleen? NO katsotaan nyt päivä kerrallaan, ja tehdään mitä jaksetaan.

Kirjoittaja: Pentti RaittilaElekee, elekee huutaa Halavatun Papapat kun yleisö taputtaa. Jotta tervetuloa Kähmy näille palstoille... vastuu on aina lukijalla. Mutta ihan oikeesti: Kyllä tässä täällä Otavassa kovasti jo töitä tehdään ensikesän kaksipäiväisen SM:n eteen. Uusia kujeitakin on yritetty keksiä, saa nähdä miten käy? Ja sitten on varmaan jo saavutettu yksi maailman ennätys: Lyhin maastoajolupa, se peruttiin ennenkuin yksikään moottoripyörä ehti käydä koko alueella. No mitäs näistä pikkujutuista, mutta toivottavasti Brasiliassa on "Onni" mukana. Lajin arvostukselle tekisi voitto tosi hyvää, ja toivottavasti siitä myös tiedotus pelaa??? terv. Pappa

Kirjoittaja: VEIJO KÄMÄRÄINENKuules Pappa, tässä toinen pappa ehdottelee tuosta teidän tuplaSM:stä sen verran, että minä tietäisin yhden lähes ilmaisen kuuluttajan kamoineen, joka mielellään kävis syömässä/juomassa endurohenkisessä Huvikummussa moisena viikonloppuna.....Meidän enskarfiikkien tulisi panostaa enempi kisojen näyttävyyteen ja siihen yleisön palveluun..... Olin aikoinani Valmetilla valokuvaajana. Jätkille tuli myyntineuvotteluihin asiakkaita. Ne soitti mulle, "että pitäskö ottaa niista muutama valokuva, mitä mieltä olet ". Minä yritin valistaa, että jos paikalla joku ruma ukko räpsyttelee salamiansa ,asiakas kokee vierailunsa olevan talolle tärkeän. Hyötyä syntyisi siis munkin sähläilystä, käytetään/tarvitaan niitä kuvia tahi ei. ------Sama on näissä kuulutusjutuissa (tämä siis ylösrakentavaa ympäri maata ,eikä vaan Mikkeliin jossa Totti kyllä hoitaa nämä hommat ) , jos paikalle eksynyt katsoja huomaa, että täällähän on meininkiä. Kuulutus ja tulospalvelu toimii, tämähän taitaakin olla merkittävä laji, enpäs ole aiemmin huomannutkaan. .....Kommentoikaa....Kähmy

Kirjoittaja: Markus StrömTuloksia tulee sivuillemme näkyville niin pian kuin mahdollista. Kunhan kilpailu nyt päättyisi ensin tämän päivän osalta.

Kirjoittaja: Pentti RaittilaKiitoksia toimitukselle, ja kaikille avustajille. Nyt on "Suomienska" hyvin esillä. Toivottavasti kaikki (lähes) kisoissa onnistuu ja tästä tulee nostetta koko moottoripyöräurheilulle. Näitä asioita seuraa Suomessa yli miljoona ihmistä, joten nyt on aika "revittää". Toivottavasti kaikki menee "lähes" hyvin sellä Brasiliassa... sillä tulee jo voitto !!!!

Kirjoittaja: VEIJO KÄMÄRÄINENPentti hei...näin vanhana ja skeptisena en vielä ole Mummipulloo pistänyt viileeseen.Se on toi ruutulippu vielä neljän päivän päässä...Vaan pirun kivalta näyttää..Tuo institutio, jota olemme vuosien varrella arvostelleet , voisi tehostaa tuota tiedotustakin. SIXIN voitto pitäisi juntata urheiluväen tietoon nykyistä vahvemmin. Enskan merkittävyys saattaisi joskus nostaa vaikka jonkun "salmisen juhan" kympin sakkiin kun toimittajat listaavat maamme parhaita urheilijoita vuosittain.Em. arvostuksen myötä saattaisi em. istitution postiluukusta joku tunkee rahaa väkisin sisään.... tätähän on viime aikoina tapahtunu " en pyytänyt ja tuli täytenä yllätyksenä"...koittakaa kestää, mulla toimii taas tämä nettihäirintä....Kähmy