AUTTAKAA!!!!!! CR 500
6.2.2003 - 12:19
|
Kirjoittaja: Pentti PutkonenOLISI HIENO JUTTU JOS JOKU VOISI AUTTAA NOISSA CR:N SÄÄDÖISSÄ KU EI TAHDO OIKEIN TOIMIA, ELI PÄÄ 195 TYJÄKÄYNTI 60 JA NEULA KESKELLÄ MIKÄ ON KU EI TAHDO OIKEIN TEHOT RIITTÄÄ JA NIITÄ PITÄIS KUITENKIN OLLA RESERVISSÄ TARPEEKS IHAN ALA KIERROKSILLA TOIMII HYVIN JA KÄY HYVIN TYHJÄKÄYNTIÄ PAIKALLAAN OTTAA NOPEASTI KIERROKSET MUTTA AJOSSA YLÄ KIERROKSILLA PÖRÖTTÄÄ IKÄVÄSTI ILMANPUTSARI ON VIELÄ PAIKALLAAN TULPPA B9ER POLTTOAINEENA 98 3% KERTOKAA MITÄ PITÄIS TEHDÄ ETTÄ RUPEIS KULKEE!!!! KIITOS JO ETUKÄTEEN!
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: crriderJa vielä tiedoksi, jos haluat paljon lisää hyviä vinkkejä, niin mene www.iceroadracing.com sivuille.
Kirjoittaja: Jukka NieminenVaihda tulppa NGK B8 EG:ksi, ER:ksi, ES:ksi tai EGV:ksi. Tuo B9 on liian "kylmä" talvikäyttöön. "lämpöisemmällä" tulpalla pyörän pitäisi käydä talvella paremmin kun bensa palaa sillä paremmin.
Kirjoittaja: Pentti Putkonenmoi! kiitos vinkistä! edellinen omistaja väitti pyörän olevan vehkosen entinen pyörä. ja tallin sitä muokanneet,sylinterissä on aika rajusti aukkoja isonnettu ja läpät on 8 aukkoset en tiedä onko vakiot, putki on muuten normaali mutta vaimennin on suora ja vähän normia isompi. sytkän luulisin olevan kohdallaan ku se kuitenkin toimi kesällä ja kaasarin olen just putsannut, eli mitä luulet onko vika suutimissa ja miten niitä pitäisi vielä muokata noista arvoista 195 pää 60 tyhjäkäynti ja neula keskellä,pitäisikö niiden silti olla samat kuin vakiossa vai kiunka? mitä mieltä olet ilmanputsarista onko tarpeellinen? sattuisitko tietämään jonkin muun konstin tuon vehkeen käynnistämiseen kuin hinata autolla,lähtee kyllä heti ku pyörähtää mutta mun jalat ei ainakaan kestä polkea sitä käyntiin(ihan uusi mäntä,pytty porattu ja laakeroitu. kiitos viitseliäisyydestäsi!
Kirjoittaja: crrider1. kantta on todennäköisesti laskettu, eli laita 3 kpl kannentiivistettä, niin on todella helppo potkasta käyntiin.
2. tarkista kaasarista bensan-korkeus/kohot.
3. jäälle suutin 200 on ok. tyhjäkäyntisuutin 60 ok. Neula aivan ylös, eli prikka alimmaiseen.
4. ilmaruuvi 1 kierros auki, ei enempää.
5. jäälle et putsaria tarvitse.
Kirjoittaja: Marko LassilaTerve. Et kerro onko hondasi kuinka vakio kunnossa, mutta vakio cr:n kaasarin säätö arvot ilmanlämpötilan ollessa -17/-7 ovat ilmaruuvi 1 kierros auki, tyhjäkäyntisuutin 58, neula 4 loveen ylhäältäpäin laskettuna ja pääsuutin 180. Oletko tarkistanut ettei kaasarissa ole likaa joka tukkii bensan kulun. Noilla arvoilla pitäis toimia. Kulkuongelma voi johtua myös esim. sytkän väärästä ajoituksesta yms.
E-mail on marko.lassila1@luuku.com